استقلال مرا بخواهد استقبال می کنم

دراگان اسکوچیچ بعد از دو فصل بسیار دشوار و پرفراز و نشیب در فولاد خوزستان سرانجام امروز قرارداد خود را با تیم خوزستانی فسخ کرد. این روزها شایعه حضور او در سپاهان و استقلال تهران هم به گوش می رسد. در همین رابطه فت و گویی را با سرمربی حالا دیگر سابق فولاد دقایقی بعد از فسخ قرارداد انجام داده شده است که در ادامه می خوانید:

*چه شد که از فولاد جدا شدید؟

بعد از اینکه در لیگ توانستیم به رتبه دوازدهم برسیم؛ طبق قرار قبلی که با مدیران باشگاه گذاشته بودیم درباره تمدید و یا عدم تمدید قرارداد جلسه ای گذاشتیم. در این جلسه دوستانه ما به توافق رسیدیم که با یکدیگر قطع همکاری کنیم.

*از اینکه از فولاد جدا شدید؛ ناراحت نیستید؟

من دو سال خیلی خوب را در اهواز گذراندم و خاطرات و تلخ و شیرین زیادی را تجربه کردم. حالا دیگر اینجا بخشی از زندگی من است و هیچ گاه آن را فراموش نمی کنم.

*بازیکنان تیم فولاد خوزستان در طول فصل و همچنین اخیرا، در صفحات مجازی حسابی از شما حمایت کرده اند؛ درباره این اتفاق صحبت کنید.

بازیکنان فولاد به من لطف دارند. از همگی آنها ممنون هستم. امیدوارم همیشه در فوتبال و زندگیشان موفق باشند. با برخی از آنها همچنان در تماس هستم.

*بعد از جدایی از فولاد؛ حالا شایعه پیوستنتان به استقلال و سپاهان جدی تر از قبل شده است. در این باره صحبت کنید.

ما باید باهم مذاکره کنیم و بعد تصمیم گیری کنیم که می توانیم با یکدیگر همکاری کنیم یا خیر. اما اگر پیشنهادی از استقلال یا سپاهان به من بشود از آن استقبال می کنم.

*اگر استقلال رسما به شما پیشنهاد داد؛ برای آمدن به این تیم با برانکو مشورت می کنید یا خیر؟

برانکو ایوانکوویچ از دوستان بسیار خوب من است. ما باهم در همه موضوعات و امور مشورت می کنیم.