بیرانوند: برای تثبیت جایگاهم در تیم ملی پرسپولیسی شدم

علیرضا بیرانوند درباره عقد قرارداد دو ساله با پرسپولیس،رقابت با سوشا مکانی، آینده اش در این تیم و تیم ملی و برخس مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

برای تثبیت جایگاهم در تیم ملی پرسپولیسی شدم

خدا را شکر می کنم که به پرسپولیس پیوستم در هفته های گذشته فشار زیادی را تحمل کردم. مهم ترین عاملی که باعث شد پرسپولیس را انتخاب کنم حضور در تیم ملی بود. امیدوارم در اردوهای آینده نیز از سوی کی روش دعوت شوم و برای تیم ملی کشورم بازی کنم.از حالا به بعد تمرکزم روی بازی هایم است و به هیچ حاشیه ای توجه نمی کنم تا بتوانم برای تیم ملی کشورم مثمرثمر باشم.

 

برانکو درباره ماندن یا رفتن سوشا تصمیم می گیرد

از اینکه سوشا مکانی در پرسپولیس می ماند یا خیر اطلاعی ندارم. با سوشا هیچ مشکلی ندارم او دوست خوبم است. به تنها چیزی که فکر می کنم قرارداد خودم است. از این به بعد فقط به قراردادم با پرسپولیس پایبندم. اینکه چه کدام دروازه بان در تیم باشد و چه کسی بازی کند با تصمیم کادر فنی بستگی دارد. من پرسپولیس را انتخاب کردم تا بتوانم در آینده پیشرفت بیشتری داشته باشم.

 

آمده ام 10 سال در پرسپولیس بمانم

من به پرسپولیس آمدم تا برای این تیم مفید باشم. هرگز دوست ندارم مثل دروازه بانانی که به پرسپولیس امدند و یکی دو سالی برای این تیم بازی کردند باشم. آمده ام تا سال های سال پیراهن این تیم را بر تن کنم و با عملکردم دل هواداران این تیم را شاد کنم. قبلا گفته بودم می خواهم 10 سال دروازه بان تیم پرسپولیس باشم و الان هم سر حرفم هستم. امیدوارم خداوند به من تن سالم بدهد تا بتوانم در تمام سال هایی که برای پرسپولیس بازی می کنم عملکرد خوبی داشته باشم.

 

مهم نیست استقلالی بودم یا پرسپولیسی

علیرضا منصوریان همیشه حرف خوبی به من می زد و می گفت مهر پرسپولیس روی پیشانی ات خورده! اینکه قبلا استقلالی بوده ام یا پرسپولیسی دیگر مهم نیست چیزی که اهمیت دارد این است که من اکنون با پرسپولیس قرار داد بسته ام و باید بهترین بازی هایم را برای این انجام دهم.

 

پدرم نان حرام به من نداده است

در طول دوران فوتبالم هرگز کم کاری انجام ندادم همیشه نسبت به قراردادی که داشتم پایبند بودم، همان طور که در نفت تهران بهترین عملکرد را داشتم در پرسپولیس هم هر چه در توان دارم می گذارم. قبل از بازی با پرسپولیس همه می گفتند بیرانوند در این مسابقه به پرسپولیس راه می دهد اما دیدید که این طور نبود. پدر من هیچ گاه نان حرام به من نداده است. هواداران مطمئن باشند سرم را هم برای پرسپولیس می گذارم.

 

جریمه های قنبرزاده باعث پیشرفتم شد

از میدیریت باشگاه نفت(قنبرزاده) و تمام مربیانی که با من کار کردند و دلم برایشان تنگ می شود تشکر می کنم آقایان میرشیبانی، علیپور ، ایرانیان،ابراهیمی، قاسمی، آل اسحاق،حمزکی، و تمام کارکنان باشگاه نفت تشکر می کنم که به کمک کردند. تشکر ویژه ام از قنبرزاده است که گل سر سبد باشگاه نفت محسوب می شود. او واقعا به من کمک کرد. درست است که گاهی اوقات بازیکنان را جریمه می کرد اما همین جریمه ها بود که باعث من ه خودم بیایم و پیشرفت کنم. امیدوارم هر جا که هست موفق باشد.