این موضوع را خودش مطرح کرد تا شایعات مبنی بر جدایی او از این تیم از بین برود.

ماریچ در ابتدا به ما گفت: «فصل خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و شایسته قهرمانی بودیم. هر وقت به جدول رده‌بندی لیگ ایران نگاه می‌کنم، بیشتر پی می‌برم که چقدر برای این قهرمانی شایستگی داشتیم.»

او افزود: «در خط دفاع نتوانستیم ثبات کاملی را تجربه کنیم. تقریباً در هر هفته، تغییراتی وجود داشت که این موضوع تمرکز تیم را به‌هم می‌ریخت. متأسفانه مصدومیت و محرومیت به تیم ما لطمه‌های زیادی زد اما در نهایت با قهرمان لیگ هم‌امتیاز بودیم و این نشان می‌دهد بیشترین میزان جهش در جدول را داشتیم. اوایل زمان حضورم در پرسپولیس، ما در رتبه‌های پایین جدول بودیم اما امروز، فصل را در حالی به پایان رساندیم که با صدرنشین جدول به یک امتیاز رسیدیم.»

ماریچ گفت: «من با نظر برانکو کاملاً موافقم که قهرمانی را با استقلال خوزستان تقسیم کردیم چون هر دو تیم یک امتیاز مشترک دارند و این موضوع به ما می‌گوید کارمان چقدر حساس و پیچیده بود. فقط کافی بود گل‌های بیشتری می‌زدیم و یا گل‌های کمتری می‌خوردیم تا قهرمان می‌شدیم.»

از ماریچ در مورد قراردادش در این فصل پرسیدیم که گفت: «قراردادم برای یک فصل تنظیم شده بود و به پایان رسید. همان‌طور که گفتم اگر دو مقطعی که مصدوم شدم را از این قرارداد کنار بگذاریم، فصل خیلی خوبی داشتم و فکر می‌کنم در حد توانم توانستم به تیم در راه کسب بهترین امتیازات کمک کنم. البته نمی‌دانم آمار عملکردمان چطور است اما همین که کادر فنی از همه بازیکنان رضایت داشت، برای‌مان کافی است. حالا هم قراردادم به اتمام رسیده و باید به فکر فصل جدید و روزهای جدید باشم.»

سؤال دیگرمان این بود که می‌خواهد در پرسپولیس به کارش ادامه دهد یا نه که گفت: «شاید حرفه‌ای نباشد وقتی قرارداد ندارم، در مورد ادامه همکاری حرف بزنم اما دلم می‌خواهد باز هم در پرسپولیس به فوتبالم ادامه دهم. اینجا همه چیز عالی است. تماشاگران بسیار خوبی داریم و در کنار هم از فوتبال لذت می‌بریم. اگر بدشانسی‌ها و اشتباهات فردی و گاهی اشتباهات داوری را کنار بگذاریم، تیم ما شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بود. من نیاز به کمی استراحت دارم اما به زودی تصمیم نهایی را می‌گیرم. فکر می‌کنم بهترین تصمیم، ماندن در پرسپولیس باشد ولی باید ببینیم شرایط به چه شکل پیش می‌رود و آیا باشگاه و کادر فنی هم می‌خواهند من در پرسپولیس به کارم ادامه دهم یا نه.»