آرش برهانی از استقلال می رود

تیم فوتبال استقلال تهران روز نهم خرداد در فینال جام حذفی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود. با توجه به اتفاقات اخیری که در این باشگاه رخ داده احتمال اینکه پرویز مظلومی در فصل آینده هم سرمربیگری این تیم را برعهده داشته باشد بسیار کم است.

به خصوص اینکه هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تا حدود زیادی روی انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی فصل آینده آبی‌پوشان به توافق رسیده است. اگر منصوریان سرمربیگری استقلال را بر عهده بگیرد شاهد جدا شدن تعدادی از بازیکنان این تیم خواهیم بود.

میلاد فخرالدینی، آرش برهانی، پروپجیچ، محمد مومنی و عادل شیحی در لیست فصل آینده استقلال جایی نخواهند داشت. در این میان تنها آرش برهانی با توجه به سابقه طولانی‌اش در استقلال اندک شانسی برای ماندن در این تیم دارد.

ضمن اینکه حضور منصوریان در استقلال می تواند زمینه را برای حضور تعدادی از بازیکنان سابق نفت تهران در این تیم فراهم کند. شنیده می شود مهدی شیری و ارسلان مطهری جزو بازیکنانی هستند که همراه با منصوریان به استقلال می پیوندد.

هر چند تا پایان فصل نقل‌وانتقالات باید صبر کرد و دید که چه بازیکنانی از استقلال جدا و چه بازیکنانی راهی این تیم خواهند شد. زیرا در فصول قبل بارها شاهد بودیم که در نقل‌وانتقالات بازیکنان اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی بسیاری رخ می‌دهد.