واکنش شجاع خلیل زاده به پرسپولیسی شدنش

شجاع خلیل زاده درباره شکست تیمش مقابل النصر، شانس جبران در بازی برگشت، آینده خود در تراکتورسازی و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی را انجام داد.

 

مستحق شکست سنگین نبودیم

در بازی با النصر واقعا با بدشانسی مواجه شدیم. ما هرگز مستحق شکست سنگین نبودیم اما انگار قسمت این بود. فوتبال در بازی قبل روی بد خود را به ما نشان داد اما بسیار امیدوار به جبران هستیم.

 

با جان و دل بازی کردیم

من در هر تیمی بوده ام، با جان و دل بازی کردم. در بازی با النصر هم متاسفانه کشاله ام پاره شد و سرم 5 بخیه خورد و نتوانستم به بازی ادامه دهم. همه بازیکنان همینطور هستند. واقعا همه تلاش کردند اما شرایط برا وفق مرادمان نبود.

 

می شود با 3 گل النصر را شکست داد

من در بازی با النصر غایب هستم اما فکر می کنم جبران نتیجه شدنی باشد. تیم ما همیشه در روزهای سخت بهترین نتایج را کسب کرده و واقعا می توانیم در تبریز النصر را با اختلاف 3 گل ببریم و صعود کنیم. امیدوارم هواداران خوب تراکتورسازی هم به ورزشگاه بیایند و حمایت کنیم تا بتوانیم یک جشن بزرگ بگیریم.

 

باید با سپاهانی ها حرف بزنم

تا حدود یکماه دیگر خدمت سربازی من تمام می شود. نیم فصل با سپاهان قرارداد دارم. هنوز تصمیمی برای آینده نگرفتم. ابتدا باید با مسئولان سپاهان حرف بزنم و بعد تصمیم بگیرم.

 

اعتراض به ملی پوش نشدنم ندارم

اعتراضی به عدم دعوتم به تیم ملی فوتبال ندارم. همیشه آرزوی موفقیت تیم ملی کشورم را داشتم و الان هم شرایط اینگونه است. من تلاشم را می کنم و دیگر بقیه اش به نظر کی روش بستگی دارد. امیدوارم تیم ملی در راه صعود به جام جهانی موفق باشد.