طارمی پیشنهاد رسمی از اسپانیا ندارد

پس از اعلام اینکه مهدی طارمی تصمیمش را برای جدایی از پرسپولیس گرفته، وکیل این بازیکن مدعی شد که او از انگلیس، ترکیه، سوئد، هلند، اسپانیا، آلمان، ایتالیا، قطر و کویت پیشنهاد دارد و قطعا فصل آینده در یکی از همین کشورها به میدان می‌رود اما واقعا لیگ تمام این کشورها برای مهدی طارمی صف کشیده‌اند؟

 

 این بازیکن از بین تمام شایعه‌هایی که دوره‌اش کرده‌اند، فقط دو پیشنهاد رسمی در دست دارد و بقیه پیشنهادهای ادعا شده رسمی نیستند.

 

 «مهدی طارمی خواستگار ایتالیایی دارد.» این سرتیتر یکی از سایت‌های ورزشی بود و پس از آن، اخبار مربوط به پیشنهاد ایتالیایی طارمی باز هم بازتاب پیدا کرد. این پیشنهاد کاملا رسمی و تایید شده و از سوی تیمی به نام کوروتونه است. تیمی که به تازگی از سری بی ایتالیا به سری آ صعود کرده و به دنبال تقویت خط حمله خود است.

 

پیشنهاد رسمی کوروتونه هم به دست طارمی رسیده و هم به دست باشگاه. حداقل این یکی را می‌توان تایید کرد. هر چند پیشنهاد تیم ایتالیایی رسمی بود اما پیشنهاد فنرباغچه رسمی‌تر است چرا که ترک‌ها اصرار بیشتری برای جذب مهدی طارمی دارند.

 

 فنرباغچه هم در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و هم مدعی سوپرلیگ ترکیه است. این تیم می‌تواند مقصد هیجان انگیزی برای مهدی طارمی باشد اما نکند پس از این همه هیاهو بر سر اروپایی شدن، طارمی به قطر برود؟ بعید نیست چون یکی از سه پیشنهاد رسمی مهدی طارمی مربوط به همین لیگ ستارگان قطر است.

 

 گفته می‌شود سه تیم قطری طارمی را می‌خواهند که یکی از آنها که به طور رسمی پیشنهاد داده السد قطر است، تیمی که مرتضی پورعلی‌گنجی و البته ژاوی اسطوره بارسلونا را هم در اختیار دارد. البته اگر واقعا طارمی بخواهد به فوتبال در لیگ ستارگان قطر به طور جدی فکر کند آنگاه پیشنهادهای رسمی دیگری از سوی قطری‌ها هم از راه می‌رسد. پیشنهاد باشگاه قطر اما خیلی پیش از این مطرح شده بود و قطعا این باشگاه مقصد دلخواه آقای گل نخواهد بود.

 

بقیه پیشنهادها اما در همین حد هم جدی نیستند و در واقع باید بگوییم که مرد 16 گله لیگ برتر، تنها دو پیشنهاد رسمی در دست دارد. او یا باید به ایتالیا برود و یا به فنرباغچه و در سوپرلیگ ترکیه بازی کند.