پاشازاده: دست از سر مظلومی بردارید

مهدی پاشازاده  درباره اینکه هر روز صحبت‌های ضد و نقیضی درباره وضعیت سرمربی فصل آینده استقلال مطرح می‌شود، اظهار داشت: انتخاب سرمربی برعهده هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه است. آنها نباید در این شرایط که استقلال فینال جام حذفی را در پیش دارد، چنین صحبت‌هایی را مطرح کنند. اعضای هیئت مدیره هر ایده‌ای داشته باشند، می‌توانند حرفه‌ای عمل کرده تا کسی متوجه نشود.

وی افزود: فینال جام حذفی باید با آرامش برای استقلال به پایان برسد چون یک بحث یک جام در میان است و نباید آن را از دست داد. بدون تنش باید تصمیم حرفه‌ای برای وضعیت استقلال گرفت تا آینده این تیم به خطر نیفتد.

بازیکن پیشین استقلال در مورد اینکه سرمربی خارجی به درد استقلال می‌خورد یا داخلی، گفت: من نمی‌توانم در این زمینه نظر بدهم. مهم نام استقلال است و فرقی ندارد مربی خارجی باشد یا داخلی. تلفیق مربی خارجی و داخلی هم می‌تواند ایده خوبی باشد اما مهم‌تر از هر چیزی، زود تصمیم‌گرفتن است. چه مربی خارجی بیاید چه داخلی، باید به آن فرصت داد تا بتواند ایده‌هایش را پیاده کند.

پاشازاده در خصوص ناراحتی‌اش از منصور پورحیدری به دلیل اینکه فصل گذشته از پرویز مظلومی حمایت کرد تا شانس سرمربیگری او کاهش پیدا کند، تصریح کرد: بعضی چیزها را نمی‌توان کتمان کرد. پورحیدری شناسنامه استقلال بوده و هر کسی به این تیم آمده، پورحیدری در استقلال بوده است. ایشان تصمیم گرفتند که مظلومی در استقلال باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، گفت: چرا نتواند قهرمان شود؟ استقلال هیچ چیزی کمتر از ذوب‌آهن ندارد. استقلال در لیگ بالای این تیم قرار گرفته و می‌تواند به قهرمانی دست پیدا کند.