من سردار آزمون را تنبیه بدنی می کردم

قربان بردی اف و چند بازیکن روستوف یکشنبه مهمان شبکه تلویزیونی این شهر بودند تا پیرامون اتفاقات رخ داده در این فصل به سئوالات خبرنگاران و طرفداران تیم پاسخ بدهند.در این بین سرمربی روستوف که این روزها شایعات زیادی پیرامون جدایی اش از این تیم به گوش می رسد علاوه بر صحبت در این خصوص بیشتر زمان خود را به پاسخگویی راجع به سردار آزمون و رابطه نزدیکش با این بازیکن اختصاص داد.

 

بردای اف ابتدا در خصوص این که در روستوف می ماند یا نه؟ گفت:« هنوز چیزی مشخص نیست و فعلا ترجیح می دهم چند روزی را به استراحت بپردازم اما وضعیتم در نشست آتی با مدیران باشگاه که هفته آینده خواهد بود، روشن خواهد شد. برای ماندن باید شرایطی فراهم شود که همه آنها بستگی به باشگاه و سیاست هایش دارد».

او در ادامه راجع به جدایی بازیکنان قرضی روستوف هم حرف های جالبی زد.«سردار آزمون،موگلیتسف و روتنبرگ بازیکنان قرضی بودند که یک فصل خیلی خوب را با ما سپری کردند . علاقمند هستم در صورت ماندن در روستوف این بازیکنان را همچنان در اختیار داشته باشم اما وضعیت آنها به روند مذاکرات باشگاه با تیم های شان برمی گردد و کاری از دست من ساخته نیست».

 

بردی اف در ادامه به نزدیکی زیادش با سردار آزمون هم اشاره و تصریح کرد: «شاید به این خاطر فکر می کنید که سردار به من نزدیک است که من توجه زیادی به او دارم (باخنده) او دست من امانت است چون من با پدرش دوستی طولانی مدتی دارم.ما هر دو ترکمن هستیم و پدر سردار او را به من امانت داد تا بازیکن خوبی تحویلش بدهم.اما این نکته را فراموش نکنید که اگر سردار توانست به این خوبی خودش را در تیم جا بیاندازد به خاطر من نبود بلکه به خاطر استعداد نابی است که در وجودش داشت.او در حال حاضر تنها گام اول را برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ برداشته و هنوز باید با پستی بلندی های زیادی روبرو شود».

 

سرمربی روستوف در ادامه به سئوال خبرنگاری پیرامون این که او به سردار سخت گیری های زیادی داشت و همواره هم به دنبال برطرف کردن ضعف های او بود، این گونه پاسخ داد:«من سردار را با هر اشتباهش با کمربند تنبیه می کردم! (خنده) پدر او به من این اجازه را داد که از هر روش ممکن برای پیشرفتش استفاده کنم چون او امید میلیون ها نفر ایرانی در تیم ملی کشورش است.بله راجع به او سخت گیری هایی داشتم و این طبیعی هم بود چون باید بعضی از افکارش را تغییر داده و او را به یک بازیکن حرفه ای تبدیل می کردم که خوشحالم تاثیراتش در هفته های پایانی فصل به وضوح دیده شد».