عابدزاده: این دزد «وجود» دارد به دیدن من بیایید!

هر شنبه سایت جهانی ایبای که به نوعی در بازار خرید و فروش نقش پررنگی دارد، ‌خبر فروش این دستکش‌ها را با قیمت پایه 110هزار یورو یعنی حدود 500 میلیون تومان روی سایت گذاشت و انتشار عکس جدید از آن دستکش‌های معروف به دستکش اردکی نشان می‌دهد خبر حقیقت دارد. به همین منظور با عابدزاده گفت‌وگو کردیم.

* مطلع شدید دستکش‌های شما را به حراج گذاشته‌اند؟

چون اسباب‌کشی منزل داشتم بعد از مدتی متوجه شدم یک کیف ورزشی‌ام که در آن استوک، لباس‌های بازی ایران و آمریکا و آن دستکش‌ها وجود داشت ناپدید شده است و به شما گفتم گمان می‌کنم به سرقت رفته است و با اعلام حراج دستکش‌ها حالا مطمئن هستم آن‌ها را دزدیده‌اند. آن سارق بی‌وجدان که حاضر نشد دستکش‌هایم را پس بدهد اما الان از همه ایرانیان مقیم داخل و خارج کشور خواهش می‌کنم در مزایده شرکت نکنند. آن وسایل برای من ارزش معنوی دارند اگر قرار به فروش باشد خودم با هدف کمک به خیریه آن‌ها را به حراج می‌گذارم.

* در این شرایط چه کاری از دست شما ساخته است؟

نمی‌دانم!

* سارق مورد نظر شما که شناخته شده هم نیست مدعی شده دستکش‌ها را قبلاً‌ از شما خریده و پولش را به حساب‌‌تان واریز کرده است.

دروغ می‌گوید، اگر مرد است و شرافت دارد بیاید تو روی خودم این حرف‌ها را بزند و پرینت نقل و انتقال مالی‌اش را نشان بدهد.

* چه ضمانتی است آن شخص جرأت کند نزد شما بیاید؟

کاری به او ندارم یا دستکش‌ها را بیاورد یا پرینت نقل و انتقال یا هر مدرکی را نشانم بدهد. من که قصد ندارم او را مجروح کنم! ولی انصافاً اگر کمی «وجود» دارد بیاید حضوری صحبت کنیم.

* عکس قشنگی از خودتان و ناصر حجازی در صفحه شخصی‌تان منتشر کردید،‌ در این خصوص توضیح می‌دهید.

شخصیت ناصرخان فراتر از رنگ‌ها بود و به همین علت مورد احترام تمام هواداران پرسپولیس و اهالی فوتبال قرار دارد. آقای حجازی پیشکسوت بنده،‌ انسانی شریف و دوست‌داشتنی بود و یاد ایشان و سایر پیشکسوتان همیشه برایمان ماندگار است.