ستاره تیم را حفظ کنید!

یک بار روزنامه الرای می‌نویسد این بازیکن از الاهلی می‌رود و فردا خبر می‌رسد او می‌ماند. دوباره پس‌فردا خبر تازه‌تری می‌نویسد.

مثلاً دیروز یکی از سایت‌های هواداری الاهلی خبر داد جباری در روزهای آینده از این باشگاه می‌رود ولی آخرین خبرها از قطر، چیزهای دیگری حکایت دارد. لوکا بوناچیچ سرمربی جدید الاهلی که قراردادی دو ساله با این تیم امضا کرده، در حال حاضر در کرواسی به سر می‌برد.

او قبل از ترک قطر جلسه‌ای با مسئولان این باشگاه داشت و درباره بازیکنانی که قرار است بروند و بازیکنانی که قرار است جذب کنند، صحبت‌هایی کرد. او در این جلسه وقتی حرف از مجتبی جباری شد، گفت: «یکی از شروط من حفظ این بازیکن است. جباری باید در الاهلی بماند.»

لوکا قبل از این هم با خود جباری صحبت‌هایی کرد و گفت خواهان ماندن او در الاهلی است. گویا مشکلات جباری در الاهلی، بی‌ارتباط به مشکلاتی نیست که اخیراً بین مدیران رده بالای باشگاه به وجود آمده است.

عده‌ای در باشگاه خواهان بازگرداندن یوسف آدم به نیمکت الاهلی هستند و در طرف مقابل، عده‌ای هستند که لوکا را می‌خواهند. گروه اول مخالفان جباری هستند و در رسانه‌ها از جدایی این بازیکن می‌گویند و گروه دوم خواهان حفظ مجتبی هستند. جباری به دلیل نفوذی که در تیم دارد، یک قدرت به حساب می‌‌آید. او گاهی به وضعیت اعتراض می‌کند و یکی از مشکلات عمده‌‌اش این است که باید باندی که در تیم به وجود آمده از بین برود. این باند شامل تعدادی از بازیکنان قطری تیم است که قدرت آنها با حضور یوسف آدم تصویب می‌شود. تا زمانی که این سرمربی روی نیمکت بود، آنها قدرت داشتند ولی با رفتن این مربی و حضور لوکا، موقعیت این گروه به خطر می‌افتد.