آقای گل جایگزین طارمی در پرسپولیس می شود

خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه کریم انصاری‌فرد قرار است به تیم فوتبال پرسپولیس برگردد. مهاجم حال حاضر تیم فوتبال پانیونیوس یونان، در لیگ برتر دوازدهم همراه پرسپولیس بود و شرایط خیلی خاصی را هم تجربه کرد.

وی یک نیم‌فصل با مانوئل ژوزه و یک نیم‌فصل با یحیی گل‌محمدی کار کرد. انصاری‌فرد گل‌های حساسی برای پرسپولیس به ثمر رساند و با هت‌تریک‌هایی که انجام داد به بازیکن محبوب سکوها هم تبدیل شد. وی فصل بعد به تیم فوتبال تراکتورسازی رفت و موفق شد آقای گل لیگ شود.

انصاری‌فرد همراه تیم ملی به جام جهانی 2014 رفت و تنها در دیدار مقابل بوسنی حدود 20 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. اندکی بعد او راهی لالیگا شد اما در تیم اوساسونا شرایط خوبی نداشت.

در حالی که ابتدای لیگ برتر پانزدهم صحبت‌هایی مبنی بر حضور او در پرسپولیس شنیده می‌شد، او همه را غافلگیر کرد و به «سوپر لیگ» یونان رفت و البته عملکرد درخشانی هم داشت و حتی زیباترین گل فصل را به ثمر رساند.

حالا شنیده می‌شود او قرار است به پرسپولیس برگردد. خبری که دوستان و نزدیکان انصاری‌فرد به شدت آن را تکذیب می‌کنند و می‌گویند: «کریم می‌خواهد در اروپا بماند. او تنها 26 سال سن دارد و سن و سالش طوری است که تیم‌های دیگر خواهان جذب او هستند. عملکردش در پانیونیوس هم به حدی خوب بوده که حتی لیگ‌های معتبرتری او را بخواهند.»

باید دید این شایعه چقدر جدی است. در ابتدای فصل هم خبرهایی مبنی بر بازگشت او شنیده می‌شد اما برانکو اعلام کرد اعتقادی به این بازیکن ندارد. پاسخی که به مذاق انصاری‌فرد خوش نیامد و با واکنش تند مهاجم ملی‌پوش کشورمان روبه‌رو شد. بعید به نظر می‌رسد انصاری‌فرد حتی در صورت تمایل برانکو به جذب او که به تازگی در فوتبال اروپا جا افتاده، دوباره به ایران برگردد.