فقط پول نقد می گیرم به استقلال بازگردم

غیبت های امید ابراهیمی در تمرینات استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات وی، این تیم را تحت الشعاع قرار داد و امروز سرمربی استقلال از سرپرست این تیم خواستار روشن شدن وضعیت ابراهیمی شد.

 

مظلومی امروز تلفنی با هافبک تیمش صحبت کرده و از او خواسته تا فعلا در تمرینات شرکت کند اما ابراهیمی گفته است به دلیل مشکلات مالی روحیه مناسبی برای تمرین کردن ندارد.

 

بحث نارضایتی این بازیکن و غیبتش در تمرینات در این روزها حساس استقلال با بهرام افشارزاده نیز مطرح شده اما نبود بودجه کافی برای حل مشکل ابراهیمی که چیزی در حدود 600 میلیون تومان از باشگاه استقلال پول می خواهد مدیریت باشگاه را نیز در حل این مشکل ناتوان ساخته است.

 

ابراهیمی که از هفته ها قبل به باشگاه گفته بود باید مشکل مالی اش حل شود اعلام کرده که اخیرا یک باب مغازه خریداری کرده و به دلیل نداشتن پول در آستانه از دست دادن این ملک می باشد، لذا اگر هر چه سریع تر باشگاه پولش را پرداخت نکند حاضر به شرکت در تمرینات نخواهد بود.

 

ضمنا مالیات قرارداد سابق این بازیکن با باشگاه سپاهان اصفهان علتی دیگر محسوب می شود که او را در تنگنای مالی قرار داده و در صحبت های خود با استقلالی ها اعلام کرده جدا از پول مغازه ای که خریده است باید هر چه سریع تر مالیاتش را پرداخت کند.

 

آخرین اخبار از باشگاه استقلال حاکی از آن است که مسئولان این باشگاه به ابراهیمی پیشنهاد دریافت خودرو به جای طلبش را داده اند که این پیشنهاد مورد قبول هافبک دفاعی استقلال قرار نگرفته و خواستار پول نقد شده است.

 

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داده که هیچ کدام از مدیران باشگاه استقلال موضع مشخصی درباره این ماجرا نگرفته اند و بهرام افشارزاده نیز سکوت کرده است.

 

عصر امروز بعد از جلسه ای که مظلومی و نصرالله عبداللهی برگزار کردند مقرر شد که دو تن از دوستان نزدیک ابراهیمی امشب با این بازیکن مذاکره کنند و از او بخواهند فعلا در تمرینات شرکت کند و مانع ضربه خوردن استقلال در آستانه فینال جام حذفی شود.

 

قرار است نتیجه این مذاکرات فردا به کادر فنی اعلام شود اما آنچه از شواهد و قرائن برمی آید ابراهیمی به آسانی قصد کوتاه آمدن از مواضع خود را ندارد.