رقیب جدی بیرانوند در پرسپولیس

با اینکه پرسپولیس خیلی زود موفق به جذب علیرضا بیرانوند ملی‌پوش شد و باشگاه تا حدود زیادی خیال هواداران را از پست حساس دروازه‌بانی راحت کرد اما باز هم اخبار و شایعاتی در حوزه جذب گلر جدید به گوش می‌رسد.

 

دیروز قرارداد گلر سوم پرسپولیس علی محسن زاده فسخ شد و حالا خبر از جدایی احتمالی الکساندر لوبانوف می‌رسد. هر چند لوبانوف یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما بعید نیست او هم به صورت توافقی قراردادش را فسخ کند.

 

در نیم‌فصل نقل و انتقالات 95-94 برانکو ایوانکوویچ به مدیران پرسپولیس اعلام کرد در صورت امکان شرایط حضور یک گلر خوب و آماده را به عنوان گلر دوم در پرسپولیس فراهم سازند اما با توجه به محدودیت‌های لیست سرخپوشان این باشگاه تنها می‌توانست یا یک گلر آسیایی جذب کند یا با خارج کردن مایکل اومانیا زمینه حضور گلر غیرآسیایی را در تیم فراهم سازد اما عدم توافق با اومانیا در نحوه پرداخت مابقی قراردادش باعث شد که در آخرین روز نقل و انتقالات مسئولان تیم از بین گلر اول و دوم تیم ملی ازبکستان لوبانوف را انتخاب کنند؛ دروازه‌بانی که چندان نتوانست در حد پیراهن ملی‌اش در باشگاه پرسپولیس ظاهر شود.

 

حالا اخبار جدید حاکی از آن است که به رغم قرارداد یک ساله لوبانوف با پرسپولیس، مدیران این باشگاه در نظر دارند چنانچه بتوانند گزینه خوب و مطرحی را جذب کنند، رضایت لوبانوف را برای جدایی و فسخ قرارداد جلب کنند.

 

گفته می‌شود در بین گزینه‌های پیشنهاد شده به کادر فنی و مسئولان پرسپولیس نام دروازه‌بان تیم ستاره سرخ بلگراد به چشم می‌خورد؛ دروازه‌بانی که پرسپولیسی‌ها در زمستان گذشته نیز درصدد بودند تا بتوانند در صورت رضایت اومانیا به جدایی، او را جذب کنند.

 

ظاهرا با توجه به شناخت برانکو از این دروازه‌بان و عملکرد مثبتش در تیم‌های قبلی خود، اگر بر سر برخی مفاد قرارداد و مسائل مالی توافق صورت گیرد، این دروازه‌بان یکی از گزینه‌های احتمالی پرسپولیس برای پوشیدن پیراهن این تیم در فصل آینده خواهد بود که در این صورت بیرانوند کار آسانی برای رقابت با وی نخواهد داشت.