دیگر کینه ای از علی دایی ندارم افتخار هم می کنم برایش بازی کنم

علی حمودی درباره بازی النصر،خداحافظی اش با هواداران و آینده اش صحبت کرده است.

 

*در خصوص بازی های تراکتور مقابل النصر امارات صحبت کن.

فکر می کنم هرکسی که این بازی را تماشا کرد از بازی خوب ما ابراز رضایت داشت. ما اگر در بازی رفت باتجربه تر بازی می کردیم می توانستیم با خیال راحت از این مرحله صعود کنیم. ما در بازی رفت گل های ساده ای خوردیم. النصر در حدی نبود که بتواند در یک بازی به ما چهار گل بزند. نیمه اول بازی دیروز در اختیار ما بود. گل بی موقع خوردیم. اما توانستیم در نیمه دوم سه گل به ثمر برسانیم. فکر می کنم برای اولین بار بود که در فصل جاری بعد از اتفاقاتی که پارسال در بازی با نفت و از دست رفتن قهرمانی برای تراکتور افتاد این همه هوادار به ورزشگاه آمده بودند.

*دیروز بعد از بازی از هواداران تراکتور خداحافظی کردی.

باید بگویم هواداران تراکتور در دنیا بی نظیر هستند. اگر تشویق های آنها در ورزشگاه یادگار پخش شود موهای بدن کسانی که نگاه می کنند سیخ می شود. من دیروز هم از آنها حلالیت طلبیدم. باید اعتراف کنم با اینکه در این تیم سرباز بودیم اما با خیال راحت فوتبال مان را بازی می کردیم. 

*خدمت سربازی ات هم که تمام شد.

خب بالاخره این دوسال تمام شد. با این که فوتبال بازی می کردیم اما مصاحبه هایی می دیدیم که واقعا حس می کردیم ما سربار این فوتبال هستیم و دارند به ما ترحم می کنند. درست است انسان در بعضی از مواقع اشتباهاتی می کند اما دلیل نمی شود که نگاه آدم ها نسبت به فرد عوض شود.

*بعد از آن اتفاقاتی که برایت افتاد حاضری شاگرد دایی در یک تیم شوی؟

من در یک برهه از ایشان ناراحت بودم. اما همه چیز زود می گذرد و انسان بدی ها را فراموش می کند.الان هم دیگر کینه ای از دایی به دل ندارم. افتخار می کنم اگر روزی دایی به من پیشنهاد بدهد و شاگردش شوم.

*از کارت پایان خدمتت چه خبر؟

همین الان که با شما صحبت می کنم از پادگان می آیم. فکر می کنم قبل از رسیدنم به اهواز کارت پایان خدمتم زودتر ازخودم برسد.

* ویسی هم به سپاهان پیوسته و تو هم با این تیم قرارداد داری. 

من هنوز با ایشان صحبت نکردم اما افتخار می کنم که وی همشهری ام است. هیچ وقت افتخار شاگردی ایشان را نداشتم. 

*فصل بعد در سپاهان می مانی؟

من یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم و باید با آنها صحبت کنم. یک صحبت هایی هم با سایر تیم ها انجام داده ام.

*یکی از این تیم ها استقلال است؟

خب استقلالی ها همیشه به من لطف دارند. من دوبار با این تیم قهرمان شدم. صحبت هایی را هم با آنها انجام دادم. امیدوارم در جام حذفی موفق باشند. من برای دیدن بازی جام حذفی به خرمشهر خواهم رفت.

*اگر استقلال قهرمان شود در جشن شرکت میکنی؟

 اگر گذاشتند حتما در جشن آنها شرکت می کنم.