محسن بنگر به تراکتورسازی می پیوندد

روز گذشته خبری مبنی بر حضور دو مدافع میانی و دو کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در باشگاه تراکتورسازی منتشر شد.

شنیده می‌شود علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر قرار است فصل آینده پیراهن تراکتورسازی را بر تن کنند. جالب اینکه کاپیتان‌های اول و دوم پرسپولیس این خبر را تکذیب نکردند.

البته بنگر به یک مسافرت خارجی رفته تا مدتی استراحت کند اما به نظر نمی‌رسد تصمیمش، ماندن در پرسپولیس و ادامه همکاری با این باشگاه باشد. نورمحمدی هم اصلاً تمایلی به انجام مصاحبه نداشت با این حال خبر مذاکراتش با تراکتورسازی را رد نکرد.

نکته جالب اینکه پرسپولیس در صورت جدایی بنگر و نورمحمدی دیگر بازیکنی در حد کاپیتانی که قهرمانی هم تجربه کرده باشد، ندارد. بحث در مورد جدایی نورمحمدی زیاد بود اما در خصوص بنگر تقریباً کسی صحبتی نمی کرد چون بنگر با 37 سال سن در برخی از بازی‌ها به کار پرسپولیس آمد و البته شخصیت یک کاپیتان را هم داشت. ماجرای جدایی این دو از پرسپولیس، از جایی کلید خورد که مسئولان باشگاه نسبت به انجام حتی یک تماس ساده با آنها بی‌تفاوت بودند.

در دیگر کشورها باشگاه‌ها برای شروع کاردر بازار نقل و انتقالات، ابتدا با بزرگ‌ترهای تیم به خصوص کاپیتان‌ها جلسه می‌گذارند اما مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به انجام تماس با بازیکنان قدیمی خود بی‌تفاوت ظاهر شدند تا جایی که این موضوع باعث ناراحتی بنگر و نورمحمدی شده است.

به نظر می‌رسد این دو بازیکن جایی در فهرست فصل آینده برانکو نداشته‌اند که از دفتر علی‌اکبر طاهری، کسی با آنها تماس نمی‌گیرد و به همین علت این دو بازیکن مذاکره با باشگاه تراکتورسازی و اطرافیان امیر قلعه‌نویی را تکذیب نمی‌کنند.

محمد نوری، کاپیتان فصل چهاردهم پرسپولیس هم یکی دیگر از گزینه‌های باشگاه تراکتورسازی است و خبرهای زیادی مبنی بر اینکه وی مشغول مذاکره مستقیم با تراکتوری‌هاست، منتشر شد.

اگر نوری هم تراکتوری شود، با حضور احتمالی بنگر و نورمحمدی در این تیم، همه کاپیتان‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر به تبریز می‌روند. علی کریمی هم در آخرین سال بازی خود، راهی تراکتورسازی شد و بعد از کسب قهرمانی در جام حذفی با تراکتور، برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد.

برانکو در مصاحبه‌های خود به صورت مداوم به این موضوع اشاره کرد که قرار است بازیکنانی جوان و آینده‌دار را برای حضور در خط دفاع تیمش جذب کند و شاید جدایی بنگر و نورمحمدی و حضورشان در تراکتورسازی، اولین گام برای اجرایی کردن این پروژه باشد.