برانکو به دنبال شجاعیان/احتمال بازگشت پسر عقاب به پرسپولیس

بازار شایعات و گمانه زنی ها در اطراف سرخپوشان پایتخت زیاد است و هر روز اخبار جدیدی در مورد آنها شنیده می شود.

براین اساس بر آن شدیم تا در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس مطالبی بیان کنیم.

 

فرکی و ویسی آب پاکی روی دست پرسپولیس ریختند

 

سرخپوشان پایتخت به دنبال جذب مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده هستند اما مربیان دو تیم سایپا و سپاهان این بازیکنان را نیاز دارند و اجازه جدایی از تیم را به آنها نمی دهند.

 

شرط عجیب و غریب برای سرخپوش شدن صادقیان

 

هواداران پرسپولیس خواهان جذب صادقیان هستند اما وی در لیست خرید برانکو قرار ندارد. با توجه به درخواست هواداران طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس بیان کرده که اگر برانکو این بازیکن را از لحاظ فنی تائید کند درآن صورت با وی به شکل روزمزد قرارداد می بندیم.براین اساس صادقیان به ازای هر بازی حقوق می گیردکه در نوع خود جالب است.

 

مدافع تراکتورسازی در آستانه سرخپوش شدن

 

سعید آقایی قراردادش با تیم تراکتورسازی تمام شده و بازیکن آزاد محسوب می شود.گفته می شود این بازیکن مد نظر سرخپوشان پایتخت است و امکان حضورش برای فصل آینده در تیم پرسپولیس وجود دارد.

 

امیری در یک قدمی پرسپولیس

 

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران مذاکرات اولیه را با پرسپولیس انجام داده است و بعد از اردوی تیم ملی در مقدونیه ، قرارادادش را با تیم پرسپولیس نهایی می کند.

 

خالد شفیعی سرخپوش می شود

 

بازیکن تیم تراکتور سازی توافقات نهایی را با باشگاه پرسپولیس کرده است و طی چند روز آینده قراردادش را با این تیم امضا می کند.

 

احتمال بازگشت پسر عقاب به پرسپولیس

 

با توجه به اینکه محسن زاده از تیم پرسپولیس جدا شده است بر این اساس این احتمال وجود دارد که امیر عابدزاده پسر دروازه بان سابق سرخپوشان به این تیم بپیوندد.

 

کاوه رضایی در تیررس سرخپوشان

 

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در لیست خرید برانکو قرار دارد.گفته می شود این بازیکن بعد از فینال جام حذفی برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس می رود تا تکلیف خود را مشخص کند.

 

شجاعیان مد نظر برانکو

 

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد از بازیکنان مد نظر برانکو است.براین اساس مسئولین پرسپولیس مذاکره جدی شان را با این بازیکن شروع کردند تا با وی قرارداد ببندند.

 

مهمانان برانکو از کرواسی

 

سرمربی پرسپولیس قرار است در دو پست دفاع و حمله از کرواسی بازیکن بیاورد.گفته می شود برانکو یک مدافع و یک مهاجم کروات در نظر دارد تا نقاط ضعف پرسپولیس را در این دو پست ترمیم کند.

 

خروج بازیکن صبا از لیست برانکو

 

فرشید باقری از لیست سرمربی پرسپولیس خارج شد.در حالی که بازیکن صبا مد نظر برانکو بود اما بنا به دلایلی وی از لیست کنار رفت.