سید جلال حسینی با پرسپولیس توافق کرد!

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تقویت این تیم برای حضوری پر قدرت مذاکراتی را با برخی از بازیکنان انجام داده اند و در همین راستا مذاکرات مثبتی هم با 2 مدافع تیم های تراکتورسازی و نفت تهران داشتند که این مذاکرات روند خوبی داشته است.

سیدجلال حسینی مدافع گیلانی و ملی‌پوش تیم نفت تهران که سابقه بازی در پرسپولیس را هم در کارنامه دارد مذاکرات خوبی در چند روز اخیر با پرسپولیسی ها داشته و اگر اتفاق خاصی نیفتد امروز قرارداد این بازیکن با سرخپوشان قطعی و نهایی خواهد شد. حسینی البته تا ساعات آخر شب گذشته (شنبه شب) در انزلی بود اما قرار است در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد تا قبل از رفتن به اردوی تیم ملی قراردادش را با پرسپولیسی ها امضا کند.

این در حالی است که حسینی سال قبل هم قصد داشت به پرسپولیس بیاید اما برانکو نظر مثبتی روی این بازیکن نداشت.

از طرف دیگر شجاع خلیل زاده مدافع مازندرانی تراکتورسازی هم مذاکرات موفقی در روزهای گذشته با پرسپولیسی ها انجام داده است و در صورت رضایت باشگاه سپاهان که احتمال آن هم وجود دارد این بازیکن شمالی هم به پرسپولیس خواهد پیوست.

خلیل زاده که به تازگی سربازی اش را در تراکتورسازی به پایان رسانده نیم فصل با سپاهان قرارداد دارد و مذاکراتی هم با مدیران این تیم انجام شده تا به صدور رضایتنامه این بازیکن راضی شوند. خلیل زاده هم در آستانه پیوستن به پرسپولیس است.