هر بازیکنی برانکو بخواهد جذب می کنیم

جعفر کاشانی در رابطه با شرایط باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر علی اکبر طاهری به عنوان مدیریت باشگاه کارها را پیگیری می کند. کمیته فنی هم در جایی که لازم باشد به باشگاه برای جذب بازیکن مشاوره می دهد.

وی افزود: بازیکنی که به پرسپولیس می آید ابتدا باید بداند که در چه تیم بزرگی بازی خواهد کرد، زیرا هر کس که به عضویت این تیم در می آید به اعتقاد من ره صد ساله را یک شبه طی کرده است و باید به همین اندازه برای حضور در این تیم بزرگ آماده شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس برای جذب بازیکن مشکل مالی نخواهد داشت؟ تصریح کرد: خوشبختانه امسال علی اکبر طاهری به خوبی کارها را پیش می برد و برای نقل و انتقالات از نظر مالی مشکلی نخواهیم داشت.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا کمیته فنی در جذب بازیکن به کادر فنی مشاوره می دهد؟ گفت: برانکو ایوانکوویچ لیستش را به باشگاه داده و باشگاه نیز طبق خواسته های برانکو کار را پیش می برد. بازیکنی که جذب پرسپولیس می شود باید از همه لحاظ الگو باشد و فقط بحث فنی در جذب بازیکن ملاک نیست.

کاشانی در پایان تاکید کرد: کمیته فنی نیز پس از بررسی گزینه های مدنظر باشگاه و طبق نیازهای تیم، نظرش را در خصوص جذب بازیکن می دهد.