صدای پای سید جلال در پرسپولیس

سید جلال حسینی مدافع سابق پرسپولیس فصل گذشته در آستانه حضور در این تیم بود اما در نهایت برانکو ایوانکوویچ با جذب او مخالفت کرد.

 

سرمربی پرسپولیس که می خواهد حداقل دو مدافع میانی جدید جذب کند، گزینه هایی مثل خالد شفیعی، مرتضی پورعلی گنجی و شجاع خلیل زاده را در لیست خود قرار داد و از پذیرش حسینی سر باز زد.

 

به جز شفیعی که تا حد زیادی به پرسپولیس نزدیک شده، مسئولان باشگاه اما در مذاکره با گزینه های دیگر موردنظر برانکو به بن بست رسیدند و حالا دوباره مجبور شده اند که سراغ سید جلال بروند و به همین دلیل هم مشخص نیست که وی گزینه باشگاه است یا برانکو!

 

گفته می شود مذاکراتی هم انجام شده و احتمالا این مدافع ملی پوش که عملکرد نسبتا خوبی در نفت تهران داشت، بالاخره به جمع قرمزها باز خواهد گشت.

 

برانکو با رضایت دادن به جذب سیم خاردار تیم ملی که فصل گذشته در نفت هم روزهای خوبی را سپری کرد، می تواند کمربند دفاعی تیمش را محکم ببندد. چرا که با جذب احتمالی سیدجلال و یکی از 2 مدافع فصل قبل تراکتورسازی یعنی خلیل زاده یا شفیعی، خط دفاعی تیم برانکو برای فصل آینده قدرتمند خواهد شد.

 

در بخش دفاع سمت راست و چپ دغدغه ای وجود ندارد و با جذب یک دروازه بان مثل علیرضا بیرانوند تنها نقطه ضعف پرسپولیس در فصل پیش که خط دفاعی آن بود، می تواند به نقطه قوت این تیم بدل شود.