خرید جدید پرسپولیس نیامده دردسرش آمد

محمدعلی فرامرزی بازیکن ۲۲ ساله که سابقه بازی در تیم‌های فجر و پدیده را دارد روز گذشته در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و مسئولان باشگاه نیز با این بازیکن مذاکراتی را انجام دادند. غافل از آنکه این بازیکن جوان سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود و یک سهمیه خرید بزرگسالان این تیم را پر خواهد کرد.

این اتفاق کم سابقه در حالی رخ داد که مصطفی شهبازی مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که هر بازیکنی که بیش از هفت بازی برای تیمش در لیگ انجام داده باشد، بدون توجه به سنش سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود.

همین مسئله باشگاه پرسپولیس را برای خرید این بازیکن مردد کرده و حتی باعث شده تا منکر امضای قرارداد با این بازیکن شوند!

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره  گفت: باشگاه پرسپولیس روز گذشته با این بازیکن مذاکراتی را انجام داد اما صحبت‌های ما تنها در حد مذاکره بوده و در نقل و انتقالات طبیعی است که با بازیکنان مذاکره کنیم. هیچ قراردادی بین ما و این بازیکن بسته نشده است.

از سوی دیگر محمدعلی فرامرزی مدعی شده است که با پرسپولیس قرارداد داخلی به مدت سه ساله بسته است و حتی اثر انگشتش را هم پای برگه قرارداد زده است.

بی اطلاعی از قانون اینبار کار دست باشگاه پرسپولیس داده و معلوم نیست با وجود ادعای فرامرزی، چه سرنوشتی در انتظار این قرارداد خبرساز باشد.