اشکان دژاگه را به پرسپولیس می‌آورم!

آنها با ادعاهای عجیب و غریب به باشگاه‌ها ورود می‌کنند و بعد بازیکنان درجه چندم خود را قالب می‌کنند. در همین راستا شنیدیم یکی از این دلالان محترم (!) در گفت‌وگو با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی شده که می‌تواند اشکان دژاگه را به این تیم محبوب بیاورد! طرف بحث را به مسائل سیاسی کشانده و عنوان کرده که قطری‌ها تمایلی به استفاده از بازیکنان ایرانی ندارند و به احتمال زیاد با همه آنان قطع همکاری خواهند کرد.

البته خدا را شکر این مسئول پرسپولیسی که آقای دلال با او صحبت کرده، با مناسبات فوتبال به خوبی آشنایی داشته و به شوخی گفته است: «اگه می‌تونی اشکان رو بگیر!»

اما با این وجود این افراد در لباس مدیر برنامه، ایجنت و واسطه سعی می‌کنند خودشان را به مدیران باشگاهی نزدیک کرده و با پیشنهادات دروغین و غیرواقعی به اهداف دیگر برسند. همه این دروغ‌ها نیز در راستای سوء استفاده از ناآگاهی مدیران باشگاهی و فروش بازیکنان بی‌کیفیت است.

آقای دلال در حالی ادعای آوردن اشکان دژاگه به ایران را مطرح می‌کند که ستاره تیم ملی کشورمان از فولام انگلیس به العربی قطر پیوست. هزینه قرارداد اشکان 9 میلیون پوند بوده که 5 میلیون پوند آن به دژاگه و 4 میلیون پوند به فولام رسید. البته منابع غیررسمی می‌گویند العربی قطر برای خرید دژاگه 5 میلیون پوند به فولام پرداخت کرده است. همچنین این هافبک ایرانی دستمزدی معادل 4 میلیون پوند از تیم قطری دریافت کرده است. دژاگه درحالی با قرارداد 4 ساله به العربی پیوست که پیشنهادات خوبی از لیگ برتر انگلیس و بوندس‌لیگا داشت اما پیشنهاد مالی فوق‌العاده تیم قطری او را مجاب کرد به قطر برود.

حالا خودتان قضاوت کنید؛ چرا باید اشکان دژاگه به پرسپولیس بیاید؟ ستاره تیم ملی ایران هنوز 2 سال دیگر با العربی قطر قرارداد دارد. با احتساب هر پوند 5100 تومان، تصورش را بکنید پرسپولیس تهران اگر بخواهد اشکان دژاگه را بخرد، باید نصف بودجه سالانه خود - شاید هم بیشتر- را به او بدهد. آیا این امکان وجود دارد؟ ما که می‌گوییم ادعای دلال مورد نظر واهی است و پرسپولیسی‌ها باید با حواسی جمع‌تر اجازه حضور چنین افرادی در نزدیکی باشگاه را ندهند.