برانکو در اروپا دنبال مهاجم می‌گردد

چند اتفاق مهم در روز شنبه اطراف باشگاه پرسپولیس را در این گزارش خبری کوتاه می خوانید: 

 

برانکو در اروپا دنبال مهاجم می‌گردد

در لیست برانکو که در اختیار باشگاه پرسپولیس است، یک مهاجم خارجی قرار دارد. در حالی که گفته می‌شد اسم این مهاجم ایوان کریستانوویچ است، شنیدیم مرد کروات دنبال گزینه دیگری است. برانکو که خوب می‌داند حضور یک مهاجم گلزن در ترکیب تیم هجومی‌اش خیلی می‌تواند به او و تیمش کمک کند، در اروپا دنبال یک فوروارد چهارچوب‌شناس می‌گردد. عزم مرد کروات وقتی برای خرید مهاجم خارجی جزم‌تر (!) از قبل شد که جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس قطعی شد.

 

توصیه پرسپولیسی‌ها به خالد شفیعی:

مصاحبه بی‌مصاحبه!

دیروز نوشتیم خالد شفیعی، یکی از گزینه‌های پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات است که چهارشنبه گذشته به دفتر باشگاه هم رفت و به توافقاتی رسید. از آنجایی که علی‌اکبر طاهری برای شرکت در مراسم ختم یکی از نزدیکان خود به شهرستان رفته بود، این امکان به وجود نیامد تا خالد شفیعی با پرسپولیس قرارداد ببندد. ظاهراً پرسپولیسی‌ها پس از مذاکره و توافق ضمنی با شفیعی به این مدافع شیرازی توصیه کردند تا زمانی که قرارداد او به طور قطعی بسته نشده، با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکند!

 

تماس پرسپولیسی‌ها با عالیشاه

بدون کوچک‌ترین تردیدی امید عالیشاه یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان فصل پرسپولیس بود که بیشترین پاس گل را نیز در اختیار همبازیانش گذاشت. قرارداد این بازیکن مؤثر در پایان لیگ پانزدهم به اتمام رسید و همین مسئله باعث گمانه‌زنی‌های مختلف و شایعه‌سازی‌های پی‌درپی شد. با این حال امید عالیشاه به شمال کشور و شهر خود ساری رفت تا چند صباحی را به دور از هیاهوی فوتبال سپری کند و...

در همین ارتباط شنیدیم باشگاه پرسپولیس با امید عالیشاه تماس گرفته تا در اولین فرصت به تهران بیاید و قراردادش را تمدید کند چرا که برانکو روی ماندن او اصرار دارد.

در مورد امید عالیشاه بد نیست این نکته را یادآوری کنیم که علی پروین اسطوره پرسپولیس او را بهترین بازیکن ایران می‌داند.