قاسم حدادی‌فر در خصوص قهرمانی تیمش در رقابت‌های جام حذفی گفت: بازی خیلی سختی برای ما بود. در شرایطی نابرابر مقابل استقلال بازی کردیم و یک جنگ نابرابر بود. سه چهار روز قبل از فینال حذفی بازی سختی مقابل العین انجام داده بودیم و کار سختی برای فینال داشتیم.

وی افزود: در چند روزی که تا بازی با استقلال زمان داشتیم، نتوانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم و فقط کار بدنی کردیم. تمرینات ما فقط ریکاوری بود و فقط سعی کردیم خستگی‌مان در برود تا برای بازی آماده شویم.

هافبک ذوب‌آهن درباره اینکه برای بازی با استقلال مصدوم بود، اظهار داشت: همه بازیکنان گرفتگی عضلانی و مصدومیت داشتند. شرایط‌مان سخت بود، اما اکنون خوشحالیم که با تلاش توانستیم قهرمانی را به دست بیاوریم.

حدادی‌فر تأکید کرد: درست است در خرمشهر کم و کاستی‌هایی وجود دارد، اما با این حال مردم این شهر خیلی به ما لطف داشتند، مسئولان سعی کردند امکانات خوب و شرایط مناسبی را برای ما فراهم کنند و هر چه در توان بود،‌ گذاشتند. خوشحالیم که قهرمان شدیم.

وی در خصوص اینکه برای فصل آینده چه تصمیمی دارد و آیا در ذوب‌آهن می‌ماند یا نه، گفت: ان‌شاالله بعداً در این خصوص تصمیم می‌گیرم.