علیرضا رمضانی یکی از بدشانس ترین بازیکنان سال های گذشته فوتبال ایران است. هافبک جوانی که دوسال قبل زمانی که امیر قلعه نویی به او میدان داد، مدام تکرار می کرد روزی بازیکن بزرگی می شود. تکنیک رمضانی، خیلی زود توجهات را به خود جلب کرد اما به همان زودی هم مصدومیتی شدید به سراغش آمد و ماه ها او را خانه نشین کرد. پارگی رباط صلیبی اما از انگیزه جوان ابهری تیم استقلال کم نکرد؛ برگشت و برای رسیدن به شرایط آرمانی گذشته تلاش کرد.

 

دیشب وقتی در دقیقه 73 مسابقه پرویز مظلومی قصد کرد او را به میدان بفرستد، هرگز تصور نمی کرد چه سرنوشت شومی در انتظارش است. رمضانی بازی بدی در دقایق حضورش در زمین انجام نداد ولی ضربات پنالتی مسابقه شب گذشته یک کابوس برای او تا ابد خواهد ماند.

 

ضربه چهارم استقلال را رمضانی در شرایطی خراب کرد که حرف و حدیث هایی درباره این پنالتی وجود دارد. برخی می گویند قرار بوده آرش برهانی ضربه را بزند اما مظلومی موافقت نکرده؛ هرچه که بود قرعه به نام علیرضا رمضانی افتاد تا او با از دست دادن پنالتی اش باعث شکست استقلال و از دست رفتن جام شود. رمضانی به حدی ناراحت بود که دلداری بزرگان تیم مثل رحمتی و ابراهیمی هم نتوانست او را آرام کند.

 

حالا که پرویز مظلومی به احتمال فراوان استقلال را ترک می کند، احتمالا او رمضانی را فعلا نخواهد بخشید، همان بازیکنی که در نیم فصل مظلومی عذرش را خواسته بود اما فشار پیشکسوتان و رسانه ها مانع جدایی اش از استقلال شدند.