طارمی: یک ثانیه را هم از دست نمی دهیم

مهدی طارمی درباره شرایط تیم ملی اظهار داشت:ما از همین حالا وارد مسابقات شده‌ایم و نمی‌خواهیم حتی یک ثانیه را هم از دست بدهیم. فکر می‌کنم اردویی که تاکنون برگزار کرده‌ایم با وجود کاستی‌هایی که معمولا همیشه وجود دارد، اردوی خوبی بوده و کادر فنی با برنامه‌ریزی که انجام داده بهترین وضعیت را برای بازیکنان ایجاد کرده‌است.

وی با اشاره به در پیش بودن دیدار برابر قطر و چین گفت: قطر همه برنامه ریزی‌اش به نحوی است که در جام جهانی پیش از میزبانی‌اش حضور داشته باشد. این موضوع برای قطری‌ها حیثیتی است و بعد از حرف و حدیث‌هایی که درباره میزبانی این کشور مطرح شده، آنها می‌خواهند نشان بدهند که فوتبالشان پیشرفت داشته و میزبانی حقشان است بنابراین مطمئن باشید این بار با دفعات قبل حضور این تیم متفاوت‌تر خواهد بود. درباره چین هم حرفی باقی نمی‌ماند چرا که این کشور سرمایه گذاری عجیبی در فوتبال داشته و حتما می‌خواهند پیشرفتشان را ببیند بنابراین همانطور که گفتم ما حق نداریم حتی یک ثانیه را هم از دست بدهیم.

طارمی در پایان درباه دیدار برابر مقدونیه هم اظهار کرد:بازی با مقدونیه می تواند محک خوبی برای ما باشد. درست است که آنها در رده بندی جهانی پایین‌تر از ما هستند اما اگر فکر کنیم حریف آسانی داریم، حتما اشتباه کرده‌ایم.