تیم منتخب ستاره های یورو 2016

یورو 2016 از 21 خرداد و با دیدار فرانسه و رومانی آغاز می شود و 24 تیم برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند و باید دید در پایان چه تیمی در رده اول قرار خواهد گرفت.

حال با وجود ستاره های فوتبال جهان در این رقابت ها تیم منتخبی تشکیل دادیم که به شرح زیر است:

دروازه بان:

مانوئل نویر (آلمان): دروازه بان 30 ساله مانشافت ها که سابقه بازی در تیم های شالکه و بایرن مونیخ را دارد از سال 2009 به عضویت تیم ملی بزرگسالان آلمان درآمد و درهفت سال اخیر 64 بازی را برای این تیم انجام داده و موفق شده همراه با یواخیم لوو قهرمانی در بزرگترین آوردگاه جهانی در سال را 2014 نیز کسب کند.

وی که افتخارات زیادی را کسب کرده در تلاش است تا بتواند با حفظ سنگر خود ژرمن ها را به قهرمانی در مسابقات جام ملتهای اروپا برساند.

مدافعان:

سرخیو راموس( اسپانیا) ، جورجو کیلینی( ایتالیا) ، یوردی آلبا( اسپانیا) و خوان فران( اسپانیا)

در خطوط دفاعی تیم منتخب یورو ، 3 بازیکن از اسپانیا و یک بازیکن از ایتالیا قراردارند ، راموس ، آلبا و خوان فران ماتادورهای خط دفاع هستندو در کنار آنها کیلینی قرار دارد. ، البته در کنار این بازیکنان داریو سرنا از کرواسی ،گری کیهیل ،ناتایل کلاین و کریس اسمالینگ از انگلیس ،لورن کوشیلنی، باکاری سانیا، پاتریس اورا از فرانسه ،ژروم بواتنگ ، متس هوملس شکودران مصطفی از آلمان ، آندره آ بارزگلی، لئوناردو بونوچی و متیو دارمیان از ایتالیا نیز می توانند دراین تیم قرار بگیرند.

هافبک ها:

تونی کروس ( آلمان) ، کوین دی بروین، پل پوگبا ( فرانسه) ، گرت بیل ( ولز)، رونالدو ( پرتغال)

در خط هافبک تیم منتخب یورو ، 5 بازیکن از 3 تیم حضور دارند و رئال مادرید با داشتن 3 بازیکن بیشترین نقش را در تیم منتخب یورو دارد.

البته در کنار این بازیکنان، سرخیو بوسکتس و آندرس اینیستا از اسپانیا ، ادن هازارد و روملو لوکوکاو( بلژیک) ، لوکا مودریچ ، ایوان راکیتیچ و متیو کواچیچ ( کرواسی) ، دله الی ، راس بارکلی ، اریک دایر ، جردن هندرسون ، آدام لالانا ، جیمز میلنر، رحیم استرلینگ و جک ویلشر از اگلستان را می توان جز تیم منتخب قرارداد.

مهاجمان:

ابراهیموویچ ( سوئد)

مهاجم تاریخ ساز سوئدی فوتبال جهان را می توان به عنوان برترین فوروارد یورو انتخب کرد. وی که به عنوان کاپیتان زردها محسوب می شود در مقدمانی جام ملت های اروپا نمایش فوق العاده ای داشت و یک تنه سوئدی ها را راهی فرانسه کرد.

البته در کنار ایبرا مهاجمان دیگری نیز مانند لواندوفسکی ، ماریو مانژوکیچ، کریستین بنتکه ، هری کین، مارکوس رشفورد، وین رونی، دنیل استوریج ، جیمی واردی، آنتوان گریزمان آنتونی مارسیال، الیور ژیرود نیز می تواننستند در نوک پیکان تیم منتخب یورو 2016 قرار بگیرند.