رحمانی: با منصوریان به دنبال اتفاقات بزرگ هستیم

بختیار رحمانی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال پس از عقد قرارداد با آبی پوشان گفت: از استقلالی شدن بسیار خوشحال هستم و معتقدم اتفاق خوبی در زندگی ام رخ داد که به استقلال پیوستم. خیلی وقت بود که به دنبال این موضوع بودم و امیدوارم حالا بتوانم برای استقلال بازیکن مفید و موثری باشیم.

رحمانی با اعلام این موضوع که قلبا منصوریان را دوست دارد، ادامه داد: برای امضای قرارداد با استقلال منتظر انتخاب سرمربی بودم و بسیار خوشحالم که با منصوریان کار خواهم کرد. استقلال با منصوریان به دنبال افتخارات بزرگی است که امیدوارم من هم بتوانم در این مسیر موفقیت حضور موثری داشته باشم.

هافبک تازه وارد استقلالی ها ضمن تشکر از هواداران استقلال، بیان کرد: هواداران استقلال همیشه در فضای مجازی و در همه جا از من حمایت کردند. می خواهم با نمایشهای خوب محبت آنها را جبران کنم و امیدوارم بتوانم از پس این موضوع بر بیایم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شماره ای را در استقلال بر تن خواهد کرد، اظهار کرد: من دو شماره را انتخاب کرده ام که یکی همان شماره همیشگی ام است و دیگری یک شماره است که یک سورپرایز برای هواداران خواهد بود و به زودی آن را اعلام می‌کنم.

رحمانی در پایان گفت: از باشگاه هایی که در این مدت به من لطف داشتند و با من تماس گرفتن ممنون هستم اما من می خواستم به استقلال بیایم و به همین دلیل قید پیشنهادم از قطر را هم زدم. از همه کسانی که به من مشاوره دادن در این مدت هم تشکر می کنم.