اف 14 علاقه ای به پیوستن به تیم قلعه نویی ندارد

فراز کمالوند درباره تعویق زمان سفرش به اسپانیا اظهار داشت: قرار بود دیروز یا امروز برای برخی کارها به اسپانیا بروم اما هنوز به خاطر اینکه کارهایمان در نقل و انتقالات ادامه دارد تصمیم گرفتم این سفر را به تعویق بیندازم. ما هنوز 35 درصد کارمان در فصل نقل و انتقالات باقی مانده که امیدوارم بتوانیم طی چند روز آینده آن را به صد در صد برسانیم. من هم در سفری که به اروپا دارم سعی می کنم در پست هایی که ضعف داریم بازیکنان مناسبی را برای حضور در ایران انتخاب کنم.

وی درباره اینکه بیشتر خریدهای گسترش فولاد در خط هافبک و حمله بوده، عنوان کرد: ما قطعا در خط دفاعی هم بازیکنانی را جذب خواهیم کرد که البته هنوز هم در جلوی زمین نیاز به جذب بازیکنان جدید داریم. به هر حال سه سهمیه لیگ برتری گسترش همچنان باقیمانده و قطعا از آنها بهترین استفاده را می بریم. 

سرمربی گسترش فولاد درباره اینکه گفته می شود بابک حاتمی مدافع فصل گذشته پرسپولیس مدنظر گسترش فولاد قرار گرفته تصریح کرد: ما بازیکنان زیادی را زیرنظر داریم اما نمی خواهم با اسم بردن از کسی فضا را متشنج کنم. درباره بابک حاتمی هم فعلا نظر خاصی نمی دهم. اما همه می دانند نفراتی مثل کرار و محمد نوری قبل ازاین مذاکراتی را با ما داشته اند و ممکن است در چند روز آینده قراردادشان نهایی شود.

کمالوند درباره وضعیت محمد ابراهیمی و شایعه پیوستنش به تراکتورسازی گفت: آخرین صحبتی که با ابراهیمی داشتم او به من گفت که علاقه دارم در گسترش فولاد بمانم. من هم شنیدم که از تراکتورسازی پیشنهاد دارد اما اگر هم این اتفاق افتاده باشد او با ما قرارداد ندارد و می تواند با هر تیمی مذاکره کند. در نهایت امیدوارم هر اتفاقی که به خیر و صلاحش است رخ داد.

وی درباره هدف گذاری گسترش فولاد برای فصل آینده افزود: هدف گذاری باشگاه ما حضور در بین شش تیم بالای جدول است. صحبت از قهرمانی و کسب سهمیه درست نیست. چون ما بودجه باشگاه مان نسبت به سال گذشته هیچ افزایشی پیدا نکرده است. شاید فقط در فصل نقل و انتقالات توانستیم کمی بهتر عمل کنیم.

سرمربی گسترش فولاد در پایان درباره دیدارش با آجرلو مدیرعامل تراکتورسازی بیان داشت: آجرلو رفیق 20 ساله من است. من با او در چند جای مختلف کار کردم و رابطه خوب و نزدیکی با هم داریم. ما هرچه در توان داریم برای موفقیت آجرلو به او کمک خواهیم کرد. در دیدار دیروز هم من برای مدیرعامل جدید تراکتورسازی آرزوی موفقیت کردم.