مهدی رحمتی کلیدواژه افشاگری مظلومی

پرویز مظلومی که حضورش در برنامه 90 هم توام بود با بازگو کردن برخی اتفاقات جالب در اردوی استقلال این بار ترجیح داد دست به قم شده و در بیانیه ای برخی دیگر از اتفاقات که به اذعان خودش باعث ناکامی استقلال شد را علنی کند. بیانیه ای که تا دلتان بخواهد نکات ریز داشت که علامت سئوالات زیادی را در ذهن علاقمندان به فوتبال به خصوص استقلالی ها رقم زد.

 

سوای از تمام نکاتی که این بیانیه در دل خود جا داده و ما به تعدادی از آنها اشاره خواهیم داشت یک سئوال بزرگ از پرویز مظلومی وجود دارد آن هم این که چرا این مربی همان زمان که این اتفاقات را دید و شنید چرا خم به ابرو نیاورد و به کسی اعتراض نکرد؟! مگر نه این که او نفر اول تیمش بود و می توانست با تمامی آنها برخورد کند پس چرا نکرد و ترجیح داد سکوت کند!

 

به هر ترتیب در بیانیه سرمربی سابق استقلال نکات جالبی هست که در زیر به بخشی از آنها اشاره می کنیم.

 

1- پرویز مظلومی در بخشی از بیانیه اش با تشکر از زحماتی که شاگردانش در طول یک فصل به خصوص جوان ترهای تیم کشیدند تشکر و مدعی شد تنها یک نفر را تا آخر عمر نمی بخشد. یک نفر که هیچ اشاره ای به نامش نکرد و ترجیح داد هیچ کدی هم برای شناسایی اش به مخاطبان و طرفداران ندهد. با نگاهی به تمام اتفاقات رخ داده در طول فصل و همچنین چند هفته اخیر گمانه زنی های زیادی در خصوص این یک نفر انجام شده است به خصوص که مظلومی در برنامه 90 هم مدعی شد یک بزرگ تیم می خواست فرهاد مجیدی را بعد از دربی جانشین او روی نیمکت رهبری استقلال کند. اولین کسی که همه به او شک می کند «مهدی رحمتی» است که حتی عادل فردوسی پور هم در برنامه اش به آن اشاره کرد اما جواب درستی از سرمربی سابق استقلال نشنید. بازیکنی که در این سال ها همواره حاشیه های فراوانی پیرامونش به گوش رسیده و بحث دخالت های بی مورد او سوژه روز استقلالی ها بود به خصوص در زمان حضور امیر قلعه نویی که برایش تاوان سنگینی همچون کنار رفتن از تیم را داشت.

 

2- پرویز مظلومی در این بیانیه بارها به امیر قلعه نویی اشاره کرده است. کسی که همگان می دانند او در سال های گذشته و حتی تا چند هفته قبل هم رابطه چندان خوبی با قلعه نویی نداشت اما یهویی تمام اختلافات و مشکلات موجود جای خود را به مهر و محبت و دوستی داد! وقتی مظلومی در چند بخش از بیانیه اش به صحبت ها و درد دل های قلعه نویی استناد کرده و از او به عنوان دوست خوبش نام می برد می توان حدس زد که این رفتارها تنها به خاطر یک فرد خاص است که با هر دوی این مربیان به یک شکل برخورد داشته است!

 

3- پرویز مظلومی در این بیانیه طوری با طرفداران استقلال سخن گفته که گویی در میان آنها هنوز از وجهه قابل قبولی برای هدایت تیم برخوردار بوده است. طرفدارانی که در طول فصل به خاطر بازی بد استقلال و از آن بدتر به خاطر سنگین ترین شکست سال های گذشته در دربی به شدت از سرمربی خود ناراضی بودند و مدام از او انتقاد می کردند در این بیانیه به گونه ای از آنها سخن به میان آمده که گویی به هیچ وجه راضی به تغییر مظلومی نبودند! اشتباهی تاکتیکی که باعث شده تا سرمربی سابق استقلال زیربار بسیاری از واقعیت های حاکم بر تیمی که ساخته بود، نرود. پرویز مظلومی بعد از اتفاقات رخ داده در لیگ پانزدهم دیگر وجه قابل قبولی به عنوان سرمربی در بین طرفداران نداشت تا  جایی که حتی اگر در فینال حذفی هم قهرمان می شد باید جای خود را به فرد جدیدی می داد چون استقلال به خون و تفکرات جدید و مدرن نیاز داشت تا دوباره بتواند انتظارات طرفدارانش را برآورده کند و این همان واقعیتی است که در بیانیه جدید مظلومی نادیده گرفته شده است.