افكار -ديدار تيمهاي سپاهان اصفهان و استيلآذين در هفته دهم ليگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با حضور ۲ هزار تماشاگر برگزار شد.
هر چند در نیمه اول دو تیم بازی جذابی به نمایش نگذاشتند و نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه‌ها خلق کنند، اما در نیمه دوم سپاهانی‌ها بازی هجومی آغاز کردند و با ۵ گل از سد حریف خود گذشتند.
قلعه نوعی: با مواضع فردوسی‌پور مخالف هستم(حاشیه)
قلعه‌نویی در مورد عیادت عادل فردوسی‌پور از او در بیمارستان خاطرنشان کرد: مشکلی با فردوسی‌پور ندارم و او رفیقم است. اگر فردوسی‌پور نیز در بیمارستان بستری می‌شد به عیادتش می‌رفتم، اما با مواضعش مخالفم.
قلعه‌نویی با اشاره به صحبت نکردنش برابر دوربین ۹۰ به خبرنگاران یادآور شد: درست است من به سالن کنفرانس نیامدم، اما نیم ساعت در راهروی ورزشگاه منتظر بودم و هیچ خبرنگاری پایین نیامد.
وی با اعتراض به خبرنگار یک سایت که علیه وی مصاحبه‌ای را در این زمینه انجام داده بود؛ تاکید کرد: شما اصفهانی‌ها باید از تیم‌های شهرتان حمایت کنید و نباید مطالب دروغ را انعکاس دهید.

ذوب‌آهن مقابل شاهین متوقف شد
دیدار دو تیم شاهین بوشهر و ذوب‌آهن از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه شهید بهشتی در حضور ۵ هزار تماشاگر بوشهر آغاز شد که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تساوی استقلال ۱۰ نفره برابر صبای قم
این دیدار از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور بیش از ۵ هزار تماشاگر آغاز شد.
آرش برهانی در دقیقه ۷ برای استقلال گلزنی کرد و یک دقیقه بعد صبا صاحب یک ضربه پنالتی شد که داود حقی این ضربه را از دست داد و محمد محمدی دروازه‌بان استقلال توپ را مهار کرد.
در دقیقه ۶۲ امیر حسین صادقی به اشتباه با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد. با این گل مسابقه دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

شکست خانگی شاگردان مایلی‌کهن مقابل شهرداری تبریز
دیدار تیم‌های سایپا و شهرداری تبریز از هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شهرداری تبریز به اتمام رسید.
تک گل‌ شهرداری تبریز را در این دیدار میثم بائو در دقیقه ۷۰ وارد دروازه شاگردان مایلی‌کهن کرد.
درگیری لفظی مایلی‌کهن با میثاقیان و شعار هواداران علیه سایپا(حاشیه)
تماشاگران تبریزی با حضور در ورزشگاه، در اواسط نیمه دوم با سردادن شعاری مبنی بر " سایپا محبوب افغانستان است " علیه این تیم شعار دادند.
محمد مایلی‌کهن و اکبر میثاقیان در اواسط نیمه دوم بازی به دلیل خطای یکی از بازیکنان با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

تراکتور با ۳ گل نفت را شکست داد
دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد که تیم میزبان با نتیجه ۳ بر یک حریف تهرانی خود را شکست داد.
گل‌های این دیدار را محمد جاسم کرار در دقیقه ۲۲ از روی نقطه پنالتی، علی علیزاده در دقیقه ۴۵ و رسول خطیبی در دقیقه ۷۲ برای تراکتورسازی به ثمر رساندند و تک گل نفتی‌ها را خلدون ابراهیم در دقیقه ۸۹ در دروازه تراکتور جای داد.
اعتراض مربی و بازیکنان استقلال به گل به خودی(حاشیه)
در دقیقه ۶۳ در حالی که بازیکنان استقلال منتظر بودند بازیکنان صبا که صاحب توپ بودند به دلیل مصدومیت داود حقی توپ را به بیرون بزنند تا به وضعیت فرد مصدوم رسیدگی شود حمودی نژاد توپ را روی دروازه سانتر کرد و امیر حسین صادقی مدافع استقلال به اشتباه با ضربه سر دروازه خودی را باز کرد تا بازیکنان استقلال به این گل معترض شوند. آنها به بازیکن صبا اعتراض داشتند در حالی که مدافع خودی توپ را گل کرده بود.