نوذر رودنيل در گفتوگو با فارس در مورد اينكه چرا به زمين ورزشگاه اكباتان پيش از برگزاري ديدار راه آهن و فولاد خوزستان آب داده شده، گفت: در برگزاري مسابقات در تهران مشكلات زيادي داريم. يكي از اين مشكلات اين است كه نميتوانيم جلسه هماهنگي را ساعت ۱۰ صبح روز مسابقه برگزار كنيم و به دليل بعد مسافت تهران، اين جلسه ساعت ۱۵ برگزار ميشود در حالي كه طبق قانون من ساعت ۱۰ صبح بايد زمين، رختكن و حتي دستشويي و مايع دشتسويي را هم كنترل كنيم. در شهرستان اين كار را انجام ميدهيم حتي در ديدارهاي سنگيني كه يك طرف آن استقلال و پرسپوليس هستند اين كار انجام ميشود اما در تهران اين جلسه صبح برگزار نميشود.

ناظر دیدار فولاد و راه آهن تاکید کرد: روز گذشته ساعت ۱۴ به ورزشگاه اکباتان رفتیم و با وجود اینکه بارندگی نشده بود اما زمین مسابقه خیس بود و به زمین آب داده بودند. سرپرست و سرمربی تیم فولاد نیز با شروع مسابقه از دقیقه اول مسابقه به من بابت این مسئله اعتراض می‌کردند و می‌گفتند نمی‌توانیم در این زمین بازی کنیم. من تمام این مسایل و اینکه به زمین آب داده شده است را در گزارشم نوشتم.
رودنیل با اشاره به اینکه این موضوع را به اطلاع مسئولان فدراسیون فوتبال رسانده گفت: امروز هم به نبی دبیر کل فدراسیون و هم به عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ این موضوع را اطلاع دادم. طبق قانون احتمال دارد باشگاه راه آهن را توبیخ کتبی یا جریمه نقدی کنند اما نتیجه مسابقه تغییری نخواهد کرد.

ناظر دیدار ر اه آهن و فولاد در مورد اینکه گفته می‌شود مهدی تارتار به سفارش پدر همسرش فیروز کریمی به زمین آب داده است تا با این ترفند به برتری برسد و جریمه را هم باشگاه راه آهن با کمال میل قبول خواهد کرد به فارس گفت: من روز گذشته این حرف را از یکی دو مسئول فولاد خوزستان و یکی دو فرد متفرقه شنیدم که فیروز کریمی چون می‌دانسته فولاد تیمی تکنیکی است و روی زمین بازی می‌کند توصیه کرده زمین را آب بدهند اما از صحت و سقم آن اطلاعی ندارم. در مورد سایر مسایل نیز سازمان لیگ آئین نامه برگزاری مسابقات دارد.