سن بنگر بالا رفته است فکر نکنم به درد ما بخورد

کاظم محمودی در مورد حضور مصطفی آجورلو در تراکتورسازی گفت: به نظرم آجورلو مدیرعامل بسیار خوبی است و سوابق مناسبی در فوتبال دارد. او امتحان خودش را پس داده و می‌تواند در تراکتورسازی بستر مناسبی را برای رسیدن به موفقیت فراهم کند.

وی در مورد بحث حضور محمد ابراهیمی در تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی باید تلاش کند تا اسکلت اصلی تیمش حفظ شود. باشگاه باید به دنبال حفظ اسکلت اصلی تیم باشد و در کنار آن نقاط ضعفش را برطرف کند. هر چه تغییرات کمتر باشد این مسئله به سود تیم خواهد بود.

پیشکسوت تراکتورسازی در رابطه با بحث حضور لوسیانو ادینهو تأکید کرد: ادینهو بازیکن بسیار تأثیرگذاری است. او در لیگ چهاردهم برای تیم یک نعمت بود اما نمی‌دانم وضعیت بدنی او در حال حاضر به چه شکلی است. باید شرایط او را بررسی کرد و دید آیا او همچنان کیفیت خوبی دارد یا نه.

محمودی در مورد اینکه گفته می‌شود محسن بنگر مدنظر باشگاه تراکتورسازی قرار دارد،‌عنوان کرد: جذب بازیکن با نظر سرمربی صورت می‌گیرد. از لیست امیر قلعه‌نویی اطلاعی ندارم اما او حتما بر اساس تاکتیک‌هایش و باشگاه لیست داده است. محسن بنگر سابقه خوبی دارد و پارسال هم برای پرسپولیس مثمر ثمر بود ولی او کمی سنش بالا رفته است. به هر حال باید دید باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد.

وی در پایان گفت: حفظ امیر قلعه‌نویی در تراکتورسازی اتفاق خوبی بود. او از تیم شناخت کافی را دارد و می‌تواند بستر را برای موفقیت فراهم کند. امیدوارم شرایط تراکتورسازی در ادامه بهتر شود و تیم بتواند مهره‌های خوبی را در نقل و انتقالات جذب کند.