سلفی قرقیزها در آزادی

دیدار تیم های ملی ایران و قرقیزستان از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی آغاز شد. این در حالی است که از ساعت ۱۷ هواداران مقابل ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و پس از آن از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه مجوز حضور در ورزشگاه را بدست آوردند.

* بازیکنان تیم قرقیزستان نیز حدود ۲ ساعت پیش از آغاز مسابقه در زمین چمن حضور پیدا کردند تا شرایط را برای مسابقه بررسی کنند. آنها در زمین چمن ورزشگاه آزادی به گرفتن سلفی مشغول شدند همچنین پرچم های تیم ملی به صورت رایگان در اختیار هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.

*سه دروازه بان تیم ملی اولین نفراتی بودند که در زمین حاضر شدند. هواداران نیز پس از حضور دروازه بانها بیرانوند را به شدت مورد تشویق قرار دادند و سپس به تشویق حقیقی و بیرانوند مشغول شدند.

* عکس های جدیدی از مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی (ره) در ورزشگاه آزادی نصب شده است.

* اعضای هر دو تیم از ۴۰ دقیقه قبل از آغاز بازی برای گرم کردن به زمین آمدند و اوسیانو کروز که برای تماشای بازی چین به آنالیز این حریف ایران رفته بود در زمین غایب بود. دروازه بانها زیر نظر دن گاسپار و بازیکنان زیر نظر مارکار آقاجانیان به انجام تمرینات پیش از آغاز بازی پرداختند.

* دانیال ماهینی و محمد طیبی که برای اولین بار در ترکیب تیم ملی قرار گرفته اند در بازی امروز با شماره های ۱۶ و ۱۴ در زمین حاضر شدند.

* خبرنگاران به خاطر عدم هماهنگی های لازم برای ورود به ورزشگاه  با مشکلاتی مواجه شدند.