علی جباری درباره تغییرات این تیم در کادر فنی اظهار داشت:شرایط استقلال را خوب می بینم. کادر فنی در این تیم تغییر کرده که امیدوارم سرانجام خوبی داشته باشد ولی فکر می کنم که این اتفاق نباید رخ می داد چون مظلومی در استقلال بد نتیجه ای کسب نکرده بود که او را برکنار کنند.

وی ادامه داد: مظلومی جوانان زیاد و خوبی را به استقلال معرفی کرد ولی به هر حال مدیریت این تصمیم را گرفت و شاید با این اتفاق نتایج بهتری هم برای استقلال رقم بخورد.

کاپیتان اسبق استقلال درباره خریدهای این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: غیر از یکی دو نفر که فقط اسم شان را شنیده ام از سایر بازیکنان شناختی ندارم. به هر حال کادر فنی تشخیص داده که این بازیکنان به کار تیم می آیند و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

جباری در ارتباط با خط خوردن نام سه تن از بازیکنان قدیمی استقلال در فهرست بازیکنان فصل بعد استقلال خاطرنشان کرد: به هر حال فوتبال حرفه ای همین است ولی من از برخوردی که با این بازیکنان شد اصلا خوشحال نشدم. باشگاه استقلال می توانست به آنها بگوید که آنها را نمی خواهد و بعد خودشان اعلام می کردند که قصد دارند از استقلال جدا شوند.

وی اضافه کرد:همه این بازیکنان جزو نفرات محبوب استقلال بودند که سال ها برای این تیم زحمت کشیدند. من نمی دانم فصل بعد چه تعداد هوادار می خواهد برای تماشای بازی های تیم استقلال به ورزشگاه برود ولی همان هایی هم که می رفتندد حالا برای دیدن کدام ستاره شان به آزادی بروند؟ بروند تا چه کسی را در استقلال ببینند؟

 جباری با اشاره به روز خداحافظی خودش از استقلال بیان داشت: ما خودمان هم در استقلال بازی کرده ایم و سالها زیر و بم آن را دیده ایم. اتفاقا روزی که قرار شد ما دیگر در این تیم نباشیم هم برخورد خوبی با ما نشد. فکر می کنم حالا هم با طالب لو، برهانی و حنیف که سالیان زیادی برای استقلال زحمت کشیدند نباید به این شکل برخورد می شد. آنها مستحق این نوع کنار رفتن نبودند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به بخشی از صحبت های اخیر منصوریان اذعان داشت: شنیدم سرمربی جدید استقلال گفته لباس استقلال حرمت دارد و می توان به جای سجاده بر روی آن نماز خواند اما وقتی حرمت بازیکنی که این لباس را بر تن داشته نگه داشته نمی شود چطور می توان حرمت آن پیراهن را حفظ کرد؟

جباری در پایان تأکید کرد: استقلال فصل آینده کار سختی پیش رو دارد و امیدوارم این فصل نتایج خوبی بگیردهرچند که فصل پیش هم نتایج بدی کسب نکرده بود. امیدوارم شرایطی رقم بخورد که هواداران تیم خوشحال شوند.