بازیکنی بهتر از امیری برای استقلال می گیریم

منصور پورحیدری در گفت و گو با کاپ، در خصوص آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: اگر واقعیت را بخواهم بگویم چهار روز پیش جلسه ای را با آقای افشارزاده، توفیقی و منصوریان برگزار کردیم. بعد از آن دیگر هیچ اطلاعی از استقلال و اتفاقات آن ندارم اما می دانم طبق قرار قبلی تمرینات از 25 خرداد استارت رسمی خواهد خورد. 

وی در خصوص نقل و انتقالات استقلال بیان داشت: ما چند بازیکن خوب را جذب کرده ایم. تلاش می کنیم باز هم نیازهای کادر فنی را برطرف کنیم. مسئولان باشگاه در کنار کادرفنی هر روز با بازیکنان مدنظر مذاکره می کنند تا اگر توافقی حاصل شد، قرارداد نهایی شود. 

سرپرست تیم استقلال درباره حضور وحید امیری در پرسپولیس خاطرنشان کرد: وحید امیری بازیکن خوبی است و امیدوارم در پرسپولیس موفق باشد. باید صبر کنیم تا ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. تا جایی که من میدانم چند بازیکن خوب و تراز اول در لیست منصوریان قرار دارد.

وی در خصوص آخرین شرایط خودش بیان داشت: شرایط خوبی دارم. مقداری ضعیف شده ام و به همین خاطر کمتر از منزل بیرون می آیم. اگر هم نتوانم به استقلال کمک کنم شرایط فرق می کند. باید ببینم شرایطم در روزهای آینده چگونه خواهد شد.

پورحیدری در خصوص جدایی سه بازیکن قدیمی استقلال از جمع آبی پوشان گفت: نظر سرمربی و کادر فنی این بود که آنها جدا شوند. برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. آنها بازیکنان بزرگی بودند و من در این باره چیزی نگویم بهتر است.