واکنش وزیر ورزش به تغییرات در هیئت مدیره استقلال

محمود گودرزى در حاشیه مراسم تجلیل از تیم ملى والیبال ایران گفت: به داورزنی خسته‌ نباشید می‌گویم. قبل از انتخابی المپیک گفته بود باید به سکوی المپیک نگاه کنیم نه فقط کسب سهمیه. خدا را شکر می‌کنیم که والیبال سهمیه گرفت.

وى ادامه داد:  کادر فنی، مدیران و بازیکنان تلاش کردند تیم ملی نیاز به آرامش دارد مطمئنم با جوی که در این تیم‌ حاکم است آرامش وجود دارد و می‌توانیم در المپیک نتایج خوبی بگیریم.
گودرزى در خصوص اسامى معرفى شده به عنوان هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: مطالبى که عنوان مى شود در حد گمانه زنى است. هنوز هیچ اسمى به تایید ما نرسیده است و اسامى نهایى تا چند روز آینده معرفى خواهند شد. 
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: امیدوارم هدف گذاری خانواده والیبال با تکیه بر مدیریت صحیح و منطقی عملى بشود. من از جانب دولت این موفقیت را به بلندقامتان پر تلاش والیبال تبریک می گویم.
گودرزی افزود : به طور ویژه از رائول لوزانو و دستیارانش تشکر مى کنم که توانستند تیم ملى را در این موفقیت یارى کنند. 
والیبال در مسیرى قرار دارد که مى تواند به موفقیت هاى بهتر و بیشتر دست پیدا کند. قطعا کار والیبالیست ها در راه حفظ و نگهدارى این سطح کار سختى پیش رو دارند.
وى اظهار داشت : امیدوارم دیگر رشته ها هم بتوانند راه والیبال را بروند تا موفقیت ورزش ایران روزافزون شود. والیبالى ها علاوه بر شکستن طلسم حضور والیبال در المپیک ، طلسم دیگرى را هم شکستند و آن افزایش تعداد نفرات کاروان ورزشى ایران در مسابقات المپیک است.