همه بازیکنانی که منصوریان برای استقلال میخواهد

استقلالی ها در تلاش بودند تا با جذب وحید امیری مشکل پست هافبک چپ خود را حل کنند اما او ترجیح داد امروز با پرسپولیس قرارداد امضا کند. هر چند استقلال در پست هافبک چپ با کمبود بازیکن روبه رو است اما به نظر می رسد پست اصلی ای که استقلال در آن نیاز به بازیکن دارد، پست دفاع وسط است.

 

علیرضا منصوریان بعد از قراردادن حنیف عمران زاده در لیست خروجی باشگاه به دنبال جذب یک دفاع وسط با کیفیت است اما مشکل آنجاست که فوتبال ایران در این پست در مضیقه است. استقلال هنوز قرارداد هرائر مگویان را تمدید نکرده است اما پیش بینی می شود این بازیکن با دریافت یک پیشنهاد معقول قراردادش را تمدید کند حالا مشکل اصلی این تیم انتخاب زوج این بازیکن است.

 

آبی ها در تلاش بودند پورقاز را از ملوان جذب کنند که این بازیکن با مسئولان استقلال خوزستان توافق کرده است و پژمان منتظری هم که صحبت هایی پیرامون بازگشتش به استقلال در رسانه ها منتشر شده بود، گفته می شود در الاهلی قطر ماندنی است. اما به جز این به نظر می رسد آبی ها نیاز به یک مهاجم گلزن در تیم خود را به شدت احساس می کنند.

هرچند استقلال در پست مهاجم تمام کننده سجاد شهباززاده را دارد و علی قربانی را هم جذب کرده است، اما به نظر می رسد این تیم همچنان به مهاجم دیگری نیاز دارد که بتواند مشکل گلزنی این تیم را حل کند.