برانکو ایوانکوویچ در روز آخر لیگ پانزدهم تنها به خاطر تفاضل گل جام قهرمانی را به خوزستانی ها هدیه داد تا ماموریتش برای بازگرداندن افتخار به این تیم پرطرفدار نیمه تمام باقی بماند. پروفسور کروات که شاگردانش برخلاف شروع ناامید کننده به یکی از بهترین تیم های لیگ تبدیل شدند حالا برای فصل جدید نقشه های زیادی در سر دارد تا تیمی بسازد که در تمام جام های داخلی و آسیایی مدعی قهرمانی باشد.

 

برانکو که قبل از سفر به کشورش برای گذراندن تعطیلات تابستانی برنامه هایش را ارائه داده بود مسلما الان از روند نقل و انتقالاتی تیمش رضایت دارد چون بنا به خواسته این مربی و برای ترمیم نقاط ضعفی که فصل قبل قهرمانی را از پرسپولیس گرفت طبق برنامه پیش رفته اند. البته این مربی که چند روزی می شود استارت فصل جدید را با تیم نصف و نیمه خود زده قطعا هنوز نگرانی هایی در ذهن دارد به خصوص در خط حمله تیمش.

 

با قطعی بودن رفتن مهدی طارمی به خارج از ایران حالا برانکو برای تکمیل فهرست خریدهایش به دنبال یک مهاجم نوک کلاسیک است تا برخلاف فصل گذشته فرصت های گلزنی تیم او را هدر ندهد. پروفسور که با انگیزه های فراوانی به ایران برگشته تا تیم را برای لیگ شانزدهم آماده کند بدون شک دنبال ثبت خاطره ای هیجان انگیز برای طرفداران پرشمار پرسپولیس در فصل پیش رو است، تیمی که با توفان سرخ خود همه رقبا را از پیش رو بردارد.