تکلیف بمب بعدی پرسپولیس امروز مشخص می شود

شجاع خلیل زاده که دوران خدمت سربازی اش را در تراکتورسازی سپری کرد و به واسطه قراردادش با سپاهان باید به این تیم برگردد، همچنان بلاتکلیف است.

 

خلیل زاده خودش قصد جدایی از سپاهان و حضور در پرسپولیس را دارد اما مسئولان باشگاه اصفهانی همچنان راضی به این انتقال نیستند. سپاهان که در نقل و انتقالات امسال شرایط به نسبت متفاوتی را پشت سر می‌گذارد و ریزشی کم‌سابقه را تجربه می‌کند احتمالاً با برخی از مدافعان خود قطع همکاری خواهد کرد. با جدایی برخی از بازیکنان باتجربه، تیم اصفهانی در فصل پیش رو بیش از پیش به وجود بازیکنی مثل خلیل‌زاده نیاز دارد و روی کمک این مدافع میانی 27 ساله در لیگ شانزدهم حساب ویژه‌ای باز کرده است.

 

در این بین آنچه که معادله بازگشت شجاع به اصفهان را تا حدودی پیچیده کرده این است که این مدافع مازنی به محض اتمام خدمت سربازی با یک پیشنهاد جدی از پرسپولیس هم مواجه شده است. باشگاه پرطرفدار پایتخت که به تازگی سیدجلال حسینی را جذب کرده به دنبال یک زوج دفاعی مناسب برای اوست تا برای لیگ شانزدهم و البته لیگ قهرمانان آسیا قلب خط دفاعی خود را بیمه کند.

 

عبدالله ویسی اما از همان روزهای آغازین حضورش در سپاهان موکداً تأکید کرده است که به هیچ‌وجه حاضر به از دست دادن خلیل‌زاده نیست و این بازیکن را با هیچ قیمتی و هیچ چیزی معاوضه نخواهد کرد. با اینکه سرمربی سپاهان از مدت‌ها پیش آب پاکی را روی دست مشتریان شجاع ریخته و باب هرگونه مذاکره درباره این بازیکن را بسته است اما پرسپولیس باز هم برای در اختیار گرفتن او پافشاری می‌کند.

 

در این راستا خلیل زاده که صبح امروز به اصفهان سفر کرده، عصر به دیدار مدیرعامل باشگاه سپاهان می رود تا تکلیف نهایی اش مشخص شود. آخرین تیر خلیل زاده و پرسپولیسی ها برای دریافت رضایتنامه پیشنهاد معاوضه با حسین کنعانی زادگان است؛ مدافعی که سربازی اش در ملوان به پایان رسیده و با پرسپولیس قرارداد دارد اما گفته می شود برانکو علاقه ای به استفاده از وی ندارد. باید چند ساعت صبر کرد تا مشخص شود چه اتفاقی درباره شجاع خلیل زاده رخ می دهد.