سعید آذری در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب مسعود حسن‌زاده هستند و آیا مذاکره‌ای برای دریافت رضایت‌نامه این بازیکن صورت گرفته یا نه، گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که هیچ بازیکنی بدون هماهنگی یحیی گل‌محمدی از ذوب‌آهن جدا نمی‌شود و سرمربی تیم در این خصوص اختیار تام دارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به موضوع حسن‌زاده و حضور احتمالی این بازیکن در پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیسی‌ها برای جذب حسن‌زاده هنوز مذاکره‌ای با ما نداشته‌اند و درخواستی هم از سوی آنها برای ما ارسال نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که علیرضا منصوریان خواهان حضور قاسم حدادی‌فر در استقلال شده و آیا این باشگاه مذاکره‌ای در این خصوص با ذوب‌آهن داشته یا نه، اظهار داشت: هیچ باشگاهی برای هیچ بازیکنی به ما نامه رسمی نزده و ما فقط با تراکتورسازی مذاکراتی برای انتقال سینا عشوری به این تیم انجام داده‌ایم. اگر باشگاه تراکتورسازی تعهداتی که خواستیم را عملی کند، این انتقال صورت می‌گیرد.

آذری درباره سفر گل‌محمدی به برزیل برای جذب بازیکن و اینکه آیا ذوب‌آهن در نقل‌وانتقالات اقدامی انجام داده یا نه، گفت: گل‌محمدی هفته آینده به برزیل سفر می‌کند و به دنبال بازیکن با کیفیت برزیلی است. برای فصل آینده هم ما با بیشتر بازیکنان‌مان قرارداد داریم و نمی‌خواهیم در این آشفته بازار نقل‌وانتقالات که قیمت اصلی بازیکنان این نیست و بسیار بالاست، وارد شویم. اگر ما هم به این آشفته بازار ورود کنیم، به این مسئله دامن زده‌ایم و به همین دلیل باید با صبر و اندیشه کارمان را پیش ببریم.

وی در خصوص اینکه آیا تکلیف بودجه ذوب‌آهن برای فصل آینده مشخص شد و کاهش خواهد داشت یا نه، تصریح کرد: در این خصوص هنوز ابلاغی به ما نشده، اما بحثی که وجود دارد رعایت شعار اقتصاد مقاومتی است. البته باتوجه به اینکه فقط دو تیم ایرانی ذوب‌آهن و استقلال خوزستان سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را دارند، بعید می‌دانم بودجه ما کاهش پیدا کند. باید از هیئت مدیره کارخانه ذوب‌آهن هم تشکر ویژه داشته باشم که از برنامه‌های ما حمایت کردند و سیاست‌های لازم را برای تقویت تیم اعمال می‌کنند. تمام هم و غم کارخانه ذوب‌آهن پرقدرت ظاهر شدن تیم فوتبال ما در فصل آینده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا با اقتصاد مقاومتی از قرارداد کادرفنی کم شده است و نحوه پرداخت‌ها بر اساس پاداش خواهد بود، گفت: ما نحوه پرداخت قرارداد را تغییر خواهیم داد و سیستم انگیزشی را اعمال می‌کنیم که برای ورزشکاران و مربیان انگیزه ایجاد کنیم. سیاست پرداخت ما در فصل آینده به این شکل خواهد بود.