پاداش همراه اول به ملی پوشان والیبال اهدا شد

شنبه شب طی مراسمی که به منظور تجلیل از ملی پوشان والیبال کشور برای راهیابی به مسابقات المپیک ریودوژانیرو۲۰۱۶ در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، ملی پوشان و کادر فنی پاداش خود را از حامیان تیم ملی والیبال دریافت کردند.

 

در این مراسم که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزارت ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، علیرضا عاطفی فرمدیرعامل بانک دی و جمعی از چهره های ورزشی، هنری و سیاسی حضور داشتند؛ پس از سخنان وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون والیبال، مدیرعامل همراه اول طی سخنانی با تبریک موفقیت تیم والیبال در مسابقات انتخابی المپیک ریودوژانیرو، از مدیریت مطلوب تیم ملی والیبال کشور تقدیر کرد.

 

وی گفت: در جشن تحقق رؤیای۵۲ ساله والیبال جمع شده ایم. سروقامتان تیم ملی بازی های خوبی انجام دادند و در آن روزها مردم همواره دست به دعا بودند.

 

صدوقی افزود: همراه اول یک سرمایه ملی است و وظیفه خود می داند از سرمایه های ملی حمایت کند. ما در چند سال گذشته علاوه بر تیم ملی والیبال، از تیم های ملی فوتبال، باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی حمایت کرده ایم؛ در واقع دوست داریم همراه «اولین ها» باشیم.

 

مدیرعامل همراه اول با تأکید بر اینکه انتظار از تیم ملی والیبال بالاست گفت: امیدواریم با همت و غیرت والیبالیست های عزیز، شاهد موفقیت های بیشتر این تیم باشیم.

 

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه با آغاز لیگ جهانی در سال گذشته، سامانه ۳۰۶۰ همراه اول جهت حمایت از تیم ملی والیبال راه اندازی شده است، بیان داشت: امروز در این مراسم جوایز وعده داده شده قرعه کشی و از برندگان با اهدای جایزه قدردانی می شود.

 

در ادامه مراسم با حضور ملی پوشان والیبال، با انجام قرعه کشی از میان اعضای کانون هواداری تیم ملی والیبال که در سامانه ۳۰۶۰ عضو شده بودند، سه برنده جایزه ویژه «همراهی با تیم ملی والیبال در مسابقات المپیک ریودوژانیرو»، انتخاب شدند. همچنین پس از آن از سه هوادار که بیشترین حمایت را از طریق سامانه ۳۰۶۰ کرده بودند تقدیر شد.

 

تقدیر از کاپیتان های ادوار تیم های ملی والیبال، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال و خانواده شهید «محرم ترک» از شهدای مدافع حرم، از برنامه های دیگر این مراسم بود.

 

در این مراسم همراه اول و بانک دی به عنوان حامیان تیم ملی والیبال ایران با اهدای پاداش از ملی پوشان و کادر فنی و اجرایی والیبال تجلیل کردند.