منصوریان به من اعتماد کرد می خواهم در استقلال بترکانم

میثم مجیدی مدافع چپ فصل گذشته استقلال که در هفته های پایانی با نظر پرویز مظلومی نیمکت نشین شده بود، برخلاف برخی شایعات با نظر منصوریان در استقلال ماندگار شد تا یک فصل دیگر را با پیراهن آبی به میدان برود. قبل از شروع تمرینات استقلال با میثم مجیدی همکلام شدیم که گفت و گوی این بازیکن را  در ادامه می خوانید: 

*از شرایط استقلال در نقل و انتقالات صحبت کن.

فعلا که آقای منصوریان بازیکنان مورد نیازش را جذب کرده و لیست سایر بازیکنانی که قرار است باشگاه به خدمت بگیرد را در حال مذاکره هستند. امیدوارم تیم خوبی را برای فصل بعد ببندیم تا بتوانیم قهرمانی را در پایان فصل به هواداران تقدیم کنیم. فکر می کنم تا به حال هم در نقل و انتقالات بد عمل نکردیم. 

*خیلی ها می گویند پرسپولیس بهتر از استقلال در نقل و انتقالات عمل کرده است.

نمی توان گفت پرسپولیس بهتر از استقلال عمل کرد. چون آنها در نقاطی که ضعف داشته اند بازیکن گرفته اند و علی آقا هم در نقاطی که تیم دچار مشکل بوده به دنبال جذب بازیکن است که فکر می کنم تاکنون هم موفق بود.

*در استقلال ماندنی شدی. خیلی ها می گفتند منصوریان به تو اعتقادی ندارد.

من با استقلال قرارداد داشتم. خودم هم دوست داشتم در این تیم بمانم. تلاش می کنم همانند نیم فصل گذشته طوری بازی کنم که بتوانم رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کنم.

*فصل گذشته در نیم فصل اول خوب بودی اما در نیم فصل بعدی اکثر بازی ها نیمکت نشین بودی. علت خاصی داشت؟

نمی خواهم به گذشته برگردم. قول میدهم که این ذهنیت را از ذهن هواداران پاک کنم. 

*در پست تو بازیکنان زیادی وجود دارد و به نوعی ترافیک است. نگران نیمکت نشینی نیستی؟

هرکسی برای خودش عقیده و نظری دارد و دوست دارد در استقلال و پرسپولیس بازی کند. من به عنوان بازیکن نمی توانم بگویم چه کسی باشد و چه کسی نباشد. فقط می توانم تلاش کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. همین که آقای منصوریان به من اعتماد کرد برایم کافی است.

*فکر می کنی این فصل استقلال بتواند قهرمان شود؟

تمام تلاش مان این است که امسال با کادر فنی جدید برای قهرمانی بجنگیم. ما فصل گذشته می توانستیم قهرمان شویم اما در آخرین روزها ناکام شدیم. مطمئنم امسال از تجربه فصل گذشته استفاده خواهیم کرد. هواداران باید خیلی به ما کمک کنند. 

*به نوعی گویا از پرویز مظلومی دلخوری داری.

نه ناراحت نیستم. کادر فنی فصل گذشته تمام تلاش خود را برای موفقیت استقلال به کار برد. اما قسمت این نبود که ما عنوانی را کسب کنیم.

*سه بازیکن قدیمی استقلال از سوی کادر جدید در لیست مازاد قرار گرفتند.

هر مربی و کادری که می آید بازیکن مورد نیاز خودش را نگه می دارد. این اتفاق نظر آقای منصوریان بوده اما باید بگویم آنها بازیکنان بزرگ استقلال بودند و برای این تیم خیلی زحمت کشیدند. من فصل گذشته کنار آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم. برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

*از تیم شهرت چه خبر؟

فعلا خبر خاصی نیست. معمولا مسئولان شهر اراک دقیقه 90 کاری را انجام می دهند و یکی از دلایلی که تیم صنایع اراک نمی تواند به لیگ برتر صعود کند همین اتفاقات است.

*خیلی از بازیکنان می گفتند در استقلال فصل گذشته باندبازی وجود داشته.

من به عنوان بازیکن چنین مساله ای را ندیده بودم. چون همیشه سرم پایین بود و زیاد به مسائل جانبی کاری نداشتم.

*مسابقات یورو را دنبال میکنی؟

بله. پیگیری می کنم. از حذف برزیل در کوپه آمریکا هم ناراحت شدم. در یورو طرفدار تیم خاصی نیستم اما سبک بازی آلمان و اسپانیا را دوست دارم.

*چه تیمی قهرمان می شود؟

از بین اسپانیا و آلمان یک تیم قهرمان می شود.