پول گرفتم جلوی پرسپولیس می ایستم

محمد نوری که مدت ها منتظر مسوولان پرسپولیس برای مذاکره مانده بود، بعد از اینکه تمایلی از سوی آنها ندید با مسوولان تراکتورسازی به توافق رسید و راهی تبریز شد درباره حضورش در این تیم گفت: من چند پیشنهاد داشتم که دو تای آن مربوط به لیگ قطر بود اما با توجه به شرایط خانوادگی ام قصد داشتم فوتبالم را در داخل کشورم ادامه دهم و خوشحالم که تیمی را انتخاب کردم که اهداف بزرگی دارد.

 

وی در مورد دلیل انتخاب تراکتورسازی هم نظر جالبی دارد و گفت: من سه دلیل بزرگ برای این انتخاب داشتم که حضور آقایان امیر قلعه نویی و سردار آجرلو، داشتن تماشاگران پرشور و متعصب و در نهایت پتانسیل قهرمانی از دلایلی اصلی حضورم در این تیم بود و از هواداران پرسپولیس هم ممنونم که در این مدت حمایت کردند.

 

وی ادامه داد: دوست داشتم در تیمی حضور داشته باشم که جو قهرمانی در آن وجود داشته باشد و تراکتورسازی با این سه عنصر مطمئنا در فصل بعد از مدعیان جدی قهرمانی خواهد بود. امیدوارم در این فصلی که در پیش داریم مهره خوبی برای این تیم باشم و به دردشان بخورم و با حمایت هواداران پرشور این تیم که در سرما و گرما حامی تراکتورسازی بوده اند قهرمانی را به آذربایجانی ها تقدیم کنیم.

 

نوری در مورد اینکه چرا از سوی پرسپولیس تمایلی برای مذاکره با او دیده نشد گفت: همان موقع که به ایران آمدم ابراز علاقه کردم که به پرسپولیس بازگردم اما تماسی از طرف مسوولان باشگاه و کادرفنی با من گرفته نشد. دقیقا 10 تیم به من زنگ زدند اما از پرسپولیس خبری نبود و این برایم خیلی جالب بود. حتی برای یک جلسه هم به من خبر ندادند. همیشه گفتم دوست دارم به پرسپولیس بیایم. هواداران هم هر جا مرا می دیدند از من می خواستند به تیم برگردم اما نمی دانم چرا مسوولان پرسپولیس چنین نظری نداشتند.

 

او در مورد اینکه امیر قلعه نویی از سال ها پیش به سبک بازی او علاقه داشته و حتی به دنبال حضورش در استقلال نیز بوده اینطور گفت: مطمئنا از این نظر شرمنده امیرخان هستم و هرگز نمی توانستم به این مساله فکر کنم اما خوشحالم که اکنون زیر نظر او کار می کنم. ایشان یکی از مربیان پرافتخار فوتبال ماست و در کنار او فقط و فقط به قهرمانی فکر می کنم.

 

نوری در مورد اینکه از برانکو و پرسپولیسی ها دلخور است یا خیر نیز گفت: فوتبال حرفه ای است و دلخوری از برانکو ندارم. من از مسوولان پرسپولیس دلخورم که برای محمد نوری 10 دقیقه وقت نگذاشتند که اگر کدورتی هست صحبت کنیم. هر طور باشد به آدم بر میخورد. من 6 سال در این تیم بودم و 3 سال کاپیتان بودم و در غم وشادی در کنار این تیم بودم. همه جا با بازیکنان باسابقه برخورد بهتری می شود. من از سرمربی دلخوری ندارم. همانطور که پارسال حقم بود به تیم ملی دعوت شوم اما دعوت نشدم و هیچ اعتراضی نکردم و برای تیم ملی کشورم آرزوی بهترین ها را داشتم، اکنون نیز برای پرسپولیس بهترین اتفاق را می خواهم.

 

وی ادامه داد: مسلما هر بازیکنی دوست دارد در تیم سابق خود در صورت داشتن توانایی بازی کند و من هم این توانایی را در خودم می دیدم. من به خاطر پول هم از این تیم جدا نشده بودم و همه چیز مشخص است. به هرحال دلخوری وجود ندارد و حتی علی کریمی نتوانست به آرزویش برسد و با پیراهن پرسپولیس خداحافظی کند، من که نصف محبوبیت و کیفیت او را هم ندارم و از او گنده تر نیستم.

 

نوری در مورد تقابل احتمالی اش در فصل آینده برابر پرسپولیس گفت: وقتی که در تراکتورسازی حضور یافتم برای این تیم تلاش می کنم. با تمام وجود برابر این تیم حضور خواهم یافت. من با تراکتور قرارداد دارم و پول گرفته ام. تیمم پرسپولیس بوده اما با تمام وجود برای تراکتورسازی بازی می کنم.

 

وی با تمجید از هواداران تراکتورسازی گفت: مسلما یکی از انگیزه های اصلی من حضور هواداران تراکتورسازی بوده که با شور و هیجان خاصی این تیم را تشویق می کنند و در کنار آنها می توان به قهرمانی در فصل آینده کاملا امیدوار بود. زمانی که در صبا بودم با جوی که طرفداران تراکتورسازی می ساختند آشنا بودم. از ته قلبم می گویم که تراکتورسازی را به خاطر هوادارانش انتخاب کردم. امیدوارم دلشان را شاد کنم و جام قهرمانی را برای تراکتور به ارمغان بیاوریم.

 

نوری که سال هاست با پیراهن شماره 14 در تیم هایش حضور دارد درباره شماره پیراهن فصل آینده اش و این سوال که مشکلی با محمد ابراهیمی در این باره نخواهد داشت گفت: با صحبت هایی که با سردار آجرلو داشتم قرار شد با پیراهن شماره 14 به میدان بروم. درباره اینکه محمد هم با این پیراهن به میدان می رفته یا خیر چیزی نمی دانم اما او دوست خوبم در تیم ملی بوده و مشکلی از این بابت که شماره محبوبم را در اختیار او قرار دهم ندارم.