آرزوی هر کسی است استقلالی شود/از ذوب قطعا جدا می شوم

مسعود حسن زاده که با وجود نیمکت نشینی های متوالی در فصل گذشته اما یکی از بهترین گلزنان ذوب آهن در لیگ پانزدهم بود با وجود باقی ماندن یکسال دیگر از قراردادش با این باشگاه تصمیم به جدایی گرفته و در این راه مشتریان زیادی هم دارد گرچه گفته می شود ذوبی ها در این راه نمی خواهند به راحتی او را از دست بدهند.در حالی که از استقلال و پرسپولیس به عنوان جدی ترین گزینه های برای خرید این مهاجم نامبرده می شود با حسن زاده پیرامون آخرین وضعیتش گفتگویی انجام دادیم.

 

جدایی ام از ذوب آهن قطعی است

اوایل هفته نشستی با مدیران ذوب آهن داشتم و صحبت های اولیه را انجام دادیم. باشگاه به دنبال حفظ من است اما با اتفاقاتی که برایم در این یک سال رخ داد صلاح در این بود که دیگر در ذوب آهن نمانم آن هم برخلاف میل باطنی چون من واقعا این باشگاه و طرفدارانش را دوست دارم و درکنارشان احساس آرامش داشتم. اتفاقا وقتی شرایط را تشریح کردم خود آقای آذری هم حق را به من دادند و قول همکاری برای یک انتخاب خوب برای فصل بعد را دادند.

 

از هیچ کس گله و ناراحتی ندارم

من هیچ گله ای از کسی ندارم و اتفاقا در جلسه با آقای آذری که به گردن من حق بسیار زیادی دارند و مثل پدر همیشه پشتم ایستادند گفتم که حتما حکمتی در این اتفاقات بود. تنها خواسته ام از آقای آذری این بود که شرایطی برایم فراهم کنند تا بهترین تصمیم را بگیرم تا یک سال عقب ماندگی ام جبران شود. نیمکت نشینی در ذوب آهن خیلی به من ضربه زد و دیگر نمی خواهم این روند ادامه داشته باشد از همین رو تصمیم را برای جدایی گرفتم و دیگر در ذوب آهن نمی مانم.

 

باشگاه گفت به تیم بعدی ات تخفیف می دهیم

راستش را بخواهید نمی دانم این ارقامی که در خصوص رضایتنامه من مطرح شده چقدر صحت دارد چون در جلسه با آقای آذری اصلا بحث پولی مطرح نشد و تنها ایشان به من گفتند هر تصمیمی بگیری ما کمک می کنیم تا اتفاق خوبی برای تو رقم بخورد و تا جایی که امکان داشته باشد به تو تخفیف می دهیم . در حال حاضر چند پیشنهاد خوب دارم که با صبر و حوصله در حال بررسی آنها هستم تا با هماهنگی خود آقای آذری و باشگاه ذوب آهن بهترین انتخاب را انجام بدهم.

 

به تیمی می روم که آقای گل شوم

یک سال بسیار سخت را گذراندم و نیاز داشتم که کمی با حوصله تصمیم گیری کنم. الان با ارامش در حال بررسی پیشنهادات هستم چون می خواهم تیمی را انتخاب کنم که فصل آینده بتوانم با پیراهنش عنوان آقای گلی لیگ برتر را کسب کرده و دوباره به پیراهن مقدس تیم ملی برسم.هدف من پیشرفت و حضور در فوتبال اروپا است از همین رو بهترین تیم را برای خودم انتخاب می کنم.

 

آرزوی هر بازیکنی بازی در استقلال و پرسپولیس است

دروغ چرا، آرزوی هر بازیکنی است که روزی پیراهن استقلال و پرسپولیس را برتن کند. البته برای من مهم این است به تیمی بروم که کادر فنی اش به بازی و عملکرد فنی ام اعتقاد داشته باشد حالا می خواهد استقلال باشد یا پرسپولیس یا هر تیم دیگری از همین رو مطمئن باشید در تصمیمی که بگیرم به جای احساسات منطق و حرفه ای بودن را ملاک قرار می دهم به همین خاطر من حاضر نیستم به هر قیمتی پیراهن استقلال یا پرسپولیس را برتن کنم.

 

انگیزه های زیادی دارم

امسال انگیزه های زیادی دارم و می خواهم با دو برابر توان همیشگی ام به میدان بروم چون یک سال را به سادگی آب خوردن از دست دادم. فصلی که می توانست برای من خیلی مهم باشد اما هر چه بود خواست خدا بود و من ناشکری نمی کنم و از کسی هم گله و نارضایتی ندارم. همیشه از خدا خواستم بهترین ها برایم رقم بخورد و الان هم شک ندارم به تیمی می روم که به صلاحم است.