بنگر را دوست دارم چون یک پرسپولیسی واقعی است

ابراهیم آشتیانی درباره عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: پرسپولیس تا الان بازیکنان خوبی را جذب کرده و به نظر می‌رسد این تیم در فصل آینده مدعی قهرمانی باشد.

وی افزود: پرسپولیس اگر بتواند یک بازیساز و دو مهاجم نوک جذب کند تیمی کامل خواهد بود، به خصوص نوک حمله این تیم. با توجه به جدایی مهدی طارمی نیاز است خلاء این بازیکن به خوبی پر شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره جدایی محسن بنگر از پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس، جلال حسینی را جذب کرد بنگر ترجیح داد از این تیم جدا شود، چون به احتمال فراوان اگر در پرسپولیس می‌ماند نیمکت‌نشین می شد اما بنگر بازیکنی است که با وجود سن و سال بالایش، آمادگی بدنی خوبی دارد و همچنان می‌تواند بازیکن مؤثری باشد.

آشتیانی خاطرنشان کرد: من بنگر را دوست دارم و برایش احترام زیادی قائلم. چون او یک پرسپولیسی واقعی است و بازی‌های خوبش در یاد هواداران خواهد ماند.

وی در پایان صحبت هایش درباره پیشنهاد علی پروین به محمد موسوی برای انجام بازی والیبال خاطرنشان کرد: پروین از همان دوران جوانی عاشق والیبال بود و پس از هر تمرین، بچه‌ها را جمع می‌کرد تا والیبال بازی کنند. هنوز هم عشق و علاقه‌اش را به والیبال حفظ کرده است که این مسئله قابل تقدیر است.