ما در استقلال پول میلیاردی نداریم به کسی بدهیم

منصور پورحیدری درباره غیبت شهباززاده، کنعانی زادگان و حسینی در تمرین روز گذشته استقلال اظهار داشت: این نفرات با هماهنگی علیرضا منصوریان در تمرین شرکت نکرده بودند و به زودی به جمع سایرین اضافه خواهند شد.

وی در ارتباط با جو روز گذشته تمرین استقلال گفت: جو خیلی خوبی بود. هواداران بسیار زیادی در تمرین حضور داشتند که باعث افزایش روحیه بازیکنان شده بودند. امیدوارم هواداران همین روند را در روزهای آینده هم ادامه دهند. ما به بازیکنان ملی پوش مان استراحت داده ایم چون با منصوریان که جلسه داشتیم به این نتیجه رسیدیم اگر بازیکنان ملی پوش مان هم در استقلال بدنسازی کنند و هم در تیم ملی دچار آسیب دیدگی خواهند شد.

سرپرست تیم استقلال در ارتباط با آخرین وضعیت روزبه چشمی توضیح داد: یک تشکر ویژه دارم از روزبه چشمی که با آن شرایط به تمرین آمد وکنا رتیم بود. امیدوارم هرچه زودتر به شرایط تمرینی دست پیدا کند و او را کنار تیم ببینیم. طبق اعلام کادر پزشکی چشمی اواخر آذر ماه به پرایط تمرینی برمی گردد.

عضو هیأت مدیره باشگاه درباره اینکه سرمربی استقلال از بازیکنان تیم خواسته در ارتباط با مربیان سابق تیم شان مصاحبه نکنند گفت: واقعا باید از علیرضا منصوریان تشکر کرد که چنین خواسته ای را مطرح کرده است. او حتی از مربیان قبلی هم در جلسه اش تشکر کرد. همه آنهایی که در این تیم کار کرده اند.

وی درباره اینکه گفته می شود استقلال به بازیکنان پیشنهادات میلیاردی می دهد گفت: اصلا چنین چیزی نیست. اینها بازارگرمی است. ما از این پول ها نداریم که به بازیکنان مان بدهیم. شاید در دیگر تیم ها از این پول ها به بازیکنان داده شود ولی ما در استقلال چنین ارقامی به بازیکنان مان نمی دهیم.