احمد یوسفی یکی تجار سرشناس تهران که از قدیم در کنار پرسپولیس بوده ، مراسم افطار امسالش را در باغی در ابتدای جاده چالوس گرفت و تقریبا بسیاری از ستاره های قدیمی و هم سن و سالش در هنر و فوتبال را هم دعوت کرده بود. علی پروین ، ناصر ملک مطیعی ، پوری بنایی ، امیر قلعه نویی در کنار چهره های دیگری چون رویانیان و هدایتی و عباس انصاری فرد از دیگر مهمانان سرشناس این مراسم افطار بودند. مالک برج های افرا و خیلی دیگر از تجار سرشناس تهران هم در این افطاری حضور داشتند.

علی پروین طبق معمول قطب فوتبالی ها بود و همه دور او نشسته بودند. عباس انصاری فرد برایش از ماجرای شکایتی که اخیرا برایش مشکل ساخته بود می گفت ، محمد رویانیان سعی می کرد از این بگوید که چطور سامانه هوادارای راه افتاده برای استقلال و پرسپولیس ، درآمدزایی می کند و این تیم ها به حقوق واقعی شان نمی رسند. هدایتی هم مدام از این می گفت که برای پرسپولیس چه بازیکنی خریده ، برای تیم ملی چه پول هایی می خواهد بدهد و کلی از این حرف هایی که وزیر ورزش هر باری می شنودشان ، ناراحت می شود.

پوری بنایی ، هنرپیشه قدیمی هم در این مراسم با علی پروین و ناصر ملک مطیعی ، دقایقی همکلام شد. علی پروین در دیدار با امیر قلعه نویی هم از او درباره تیمش پرسید. از خریدهایش و از گرانی فوتبال نالید و البته به قلعه نوییگفت:«تیم سال قبل تراکتور خیلی خوب بود و باید قهرمان می شد، امسال تیم برای قهرمانی بستی یا نه؟»

این مراسم یکی از افطاری های پر سر و صدایی است که در تهران گرفته می شود و گردش مالی آدم هایی که آنجا بودند ، هزاران میلیاردی می شد!