لوزانو: روز به روز بهتر شدیم

«رائول لوزانو» سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست 3 بر یک برابر آمریکا اظهار داشت: فکر می‌کنم نسبت به دیدار دیروز بازی کاملاً متفاوتی بود، به جز ست دوم که بد بازی کردیم بقیه ست‌ها نزدیک بود و توانستیم پا به پای حریف بازی کنیم.

وی ادامه داد: نه من و نه بازیکنان از باخت خوشمان نمی‌آید به خصوص در مقابل تیمی مثل آمریکا، اما به جز این مورد می‌توان بازی امروز را یک گام به جلو دید. فکر می‌کنم از بازی دیروز خیلی بهتر شدیم چه از لحاظ تاکتیکی چه از لحاظ رفتار بازیکنان و به طور کلی خیلی از بازی گذشته بهتر بودیم. فقط باید گفت در آخر ست‌ها باید بهتر کار می‌کردیم که روی این موضوع باید متمرکز باشیم و نتیجه بهتری بگیریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: باید دقت کنیم در پایان ست‌ها تمرکز بیشتری داشته باشیم چه در پاس و چه در سایر موارد تا بتوانیم ست را ببریم که روی آن کار خواهیم کرد. در ژاپن 3 بازی را در امتیازات حساس موفق شدیم پیروز شویم و تیم‌هایی که آنجا بودند تیم‌هایی مثل لهستان و فرانسه بودند. باید سعی کنیم روی این مسئله تمرکز بیشتری داشته باشیم.

لوزانو در مورد داوری این دیدار اظهار داشت: داورانی که اینجا هستند از سطحی که ما انتظار داشتیم پایین‌تر هستند، اما نمی‌توانیم بگوییم حتماً به سمت تیم مقابل بودند و اگر اشتباهی داشتند یکی برای ما بود و یکی برای تیم مقابل، اما در امتیازات پایانی بازی یک ویدئوچک میلیمتری می‌توانست نتیجه را به نفع ما کند، اما نشد. نمی‌توان گفت که داوری تاثیری بر نتیجه داشت.

وی در پایان تصریح کرد: به هر حال نمی‌توان گفت بعد از دو باخت راضی هستم، اما از این بابت راضی هستیم که امروز بازی کردیم، جنگیدیم و نسبت به بازی دیروز خیلی بهتر بودیم.