مهدی رجب زاده  درباره ماندگاری گل محمدی در ذوب آهن، آینده تیمش، پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای گرفتن سهمیه مستقیم آسیا از ذوب آهن و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

گل محمدی باید می ماند

یحیی گل محمدی زحمات زیادی برای ذوب آهن کشیده است. بهترین اقدام باشگاه این بود که هرطور شده گل محمدی را حفظ کند. او ارتباط خوبی با بازیکنان داشت و جو چشمگیری را در ذوب آهن حاکم کرده است. خداراشکر که برای سال آینده هم به توافق رسیدند و یحیی ماند. بعد از دو سال خوب و موفقیت آمیز تجربه خوبی داریم و می خواهیم در سال سوم به موفقیت های بهتری برسیم.

 

هدفمان قهرمانی است

ما به دنبال این بودیم تا در سال گذشته نتایج بهتری بگیریم. به هر حال فوتبال هزار پیچ و خم دارد. شرایط برای ما مهیا است و تلاش می کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی در فصل آینده بگیریم. برنامه ریزی باشگاه برای فصل بعد طوری است که جزو مدعیان قهرمانی باشیم. برای رسیدن به این مهم همه باید کمک کنند تا به هدفمان برسیم. امیدوارم موفق باشیم.

 

امیدوارم حدادی فر تصمیم خوبی بگیرد

بعد از پایان مسابقات لیگ با قاسم حدادی فر صحبتی نکردم. اینکه حدادی فر قصد رفتن کرده یک موضوع شخصی است که به خودش مربوط است اما باشگاه تلاشش را می کند تا قاسم بماند. حدادی فر بازیکن تاثیرگذاری است و بازیساز تیم به حساب می آید. او بزرگتر تیم است که می تواند کمک کند. امیدوارم بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

 

پرسپولیس تلاش می کرد، نتیجه می گرفت

اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس پیشنهادداده اند تیم قهرمان حذفی به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا نروند، را قبول ندارم. اگر پرسپولیسی ها خودشان قهرمان حذفی شده بودند نیز زیر بار این موضوع می رفتند. این حرف ها، حرف های خوبی نیست و به جایی نمی رسد. هر تیمی نتایج زحمات خودش را می گیرد. پرسپولیس هم می توانست تلاش کند و به قهرمانی حذفی برسد تا در صورت کسر سهمیه ایران در آسیا به پلی آف نرود.

 

یعنی قانون سال ها است ایراد دارد؟

سال های سال است که تیم قهرمان حذفی مستقیما به آسیا می رود. یعنی در تمام سال های گذشته این کار غلط بوده است؟ این اتفاق خیلی خوب است و انگیزه ایجاد می کند. تمام تیم هایی که که در حذفی حضور دارند، انگیزه دارند تا شگفتی ساز شوند. حتی لیگ یکی ها می توانند به بازی های آسیایی برسند. این شرایط خیلی خوب است.

 

اگر خودشان قهرمان شده بودند، شورش می کردند

اگر پرسپولیس قهرمان حذفی شده بود و یک نفر چنین بحثی را مطرح می کرد، شورش به پا می کردند. این درست نیست که به خاطر منافع خودمان حرفی را بزنم. قانون فدراسیون فوتبال مشخص است. نباید به کسی ایراد بگیریم و دنبال این باشیم تا با زحمت به موفقیت برسیم.