کاوه رضایی پول کمتر گرفت و با پرسپولیس نبست!

دقایقی پیش مدیران میانی پرسپولیس از پایان انتظار برای به خدمت گرفتن وی خبر دادند. این در حالی است که این بازیکن از همان ابتدا روی حضور در یک تیم خارجی اصرار داشت.

 

کاوه رضایی که قصد لژیونر شدن دارد با یک پیشنهاد از لیگ اتریش مواجه شده که این مساله علت اصلی تاخیر پاسخ او به پرسپولیس است. البته این مهاجم سابق تیم ملی همچنان روی حضور در پرسپولیس نظر دارد اما قطعا گزینه اولش حضور در این تیم خارجی و لیگ اتریش است.

 

رضایی که از طرف استقلال و دو تیم دیگر هم پیشنهاد داشته، بعد از گذشت چهار روز از مذاکرات با پرسپولیس حالا با عقب نشینی این باشگاه مواجه شده است. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفته: انتقال کاوه رضایی در این تیم منتفی شده و آنها دیگر به این مهاجم کرد تبار فکر نخواهند کرد.

 

البته ممکن است دوباره در این زمینه اتفاقات تازه ای بیفتد اگر چه از ظواهر امر اینطور بر می آید که این – فعلا- پایان داستان مهاجم گریزپای سابق تیم ملی نوجوانان با پرسپولیس است.

نکته جالب اینکه پیشنهاد مالی تیم اتریشی به کاوه رضایی از پرسپولیس و دیگر تیم های ایرانی کمتر است و این نشان می دهد این بازیکن به دنبال پیشرفت و حضور در فضای فوتبال اروپاست.